پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام امینی

حوزه/ مشاور استاندار قزوین در امور روحانیت با تأکید بر اینکه قدس هویت و حیثیت مسلمانان است، گفت: حاکمان بزدل عرب، صهیونیست‌‌ها را گستاخ‌تر کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی قائد امینی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل واکنش نشان داد و گفت: بدون تردید اگر حمایت لازم را از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین نداشته باشیم، به زودی ارتش جنایتکار صهیونیست‌، تجدید قوا کرده و تجاوز دیگری را علیه مردم مظلوم فلسطین تدارک می‌بیند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیت افزود: قطعاً آگاهی و هوشیاری افکار عمومی، نقش بسیار مهمی در تحقق پیروزی نهایی حق بر باطل در فلسطین اشغالی خواهد داشت.

وی ادامه داد:  آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی با جنایات خود در فلسطین اشغالی به خصوص علیه مردم غزه، چهره خبیث خود را به جهانیان نشان داده‌اند و ملت ایران همگام با مردم فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد:  مردم باید نسبت به همه ملت‌های مظلوم جهان احساس مسئولیت کنند و بر همه ما لازم است که وحدت و انسجام بین مسلمانان جهان را تقویت کرده و برای ثبات نظام جمهوری اسلامی، تلاش کنیم.

حجت الاسلام امینی با اشاره به مبارزه مجاهدان و مدافعان با گروه‌های تروریستی در کشورهای مختلف از جمله سوریه، عراق و یمن، اظهار کرد: برای رسیدن به آرمان متعالی جهان اسلام، راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه های ترويستی و تکفيری نیست و ملت شهید پرور ایران تا رسیدن به این هدف از پای نخواهد نشست و دست از مبارزه برنمی‌دارد.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیت تصریح کرد: مهمترين دغدغه جهان اسلام، ایجاد همبستگی و وحدت بین امت‌های اسلامی و همچنین مقابله با رژيم غاصب صهيونيستی و مستکبران جهانی است.

وی افزود: بسیاری از کشورها، درصدد تلاش برای فراموشی موضوع قدس و فلسطین هستند و رسانه ها باید حیله‌های دشمن را برای مردم روشن کنند و در جهت مقابله با آنها، برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین امینی خاطرنشان کرد: شکست چند مرحله‌ای این رژیم، تنها در برابر جریان مقاومت در لبنان نشان داد که این رژیم و حامی اصلی او یعنی دولت آمریکا، چقدر شکننده هستند. اگر دولت‌های اسلامی، خوب سازماندهی شوند، نه تنها دشمن را از دستیابی به اهداف خود در تهاجم ناکام می‌گذارند بلکه می‌توانند شکست سنگینی را بر آنان تحمیل کنند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیت اظهار کرد: مسئله فلسطین علاوه بر بُعد مذهبی و سیاسی، به مسئله حیثیت و هویت مسلمانان تبدیل شده است، بهطوری که ناتوانی رهبران عرب در پایان دادن به اشغال اسرائیل، موجب تضعیف مشروعیت فرمانروایی حاکمان بزدل عرب، اضطراب و ناامیدی گسترده و احساس حقارت مسلمانان در مقابل سلطه اروپا، آمریکا و اسرائیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha