جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسمی

حوزه/ حجت الاسلام ابوالقاسمی با اشاره به اینکه خانواده ها باید مراقب حضور فرزندان در فضای مجازی باشند، گفت: دشمن با آلوده کردن فضای مجازی و ترویج محتواهای مخرب به دنبال انحراف و بی هویتی دینی و فرهنگی جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی ابوالقاسمی، امروز در جمع خانواده های طلاب حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مرکز پاسخگویی به سؤالات و شبهات قزوین برگزار شد، به مسئله فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمن با آلوده کردن فضای مجازی و ترویج محتواهای مخرب به دنبال انحراف و بی هویتی دینی و فرهنگی جوانان است.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید مراقب حضور فرزندان در فضای مجازی باشند، تصریح کرد: والدین از فرزندان خود غافل نشوند و اجازه ندهند بدون محدویت در دنیای مجازی فعالیت داشته باشند، چرا که غرق شدن در این فضا، آنان را از واقعیت های اجتماعی و فرهنگی دور خواهد کرد.

مدیر مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی استان قزوین ادامه داد: روحانیون و مبلغین امروز باید معارف اهل بیت (ع) را به خوبی برای جوانان تبیین کنند، چرا که آینده این کشور در دست این جوانان است که با تکیه بر اندوخته های سال های جوانی آن‌ را اداره خواهند کرد.

حجت الاسلام  ابوالقاسمی خاطر نشان کرد:  اسلام بر حفظ جایگاه خانواده تاکید فراوان دارد و خانواده ها باید نسبت به فرزندان خود و گرایش آنها به شبکه های اجتماعی و هجمه های فرهنگی دشمن هوشیار باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین یادآور شد: منکر امکاناتی که فضای مجازی در اختیارمان قرار می دهد، نمی شویم، اما از آنجایی که مدیریت شبکه های مجازی در دست ما نیست، آسیب ها و تهدیدهای آن به مراتب بیشتر از محاسن است.

وی در پایان اظهار کرد: خطر فضای مجازی تنها محدود به دوست یابی و هدر رفت زمان نیست و دشمنان مدرصدد تحمیل اخلاق، دین و فرهنگ جدید به نسل جوان ما هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha