دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست تخصصی

حوزه/ یکصدو هفدهمین نشست مهدوی با دو موضوع مهم روز « جدیدترین رویکردهای آخرالزمانی بازی های رایانه ای» و «تغییر پایتخت اسرائیل و پیامدهای آخرالزمانی آن» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، یکصدو هفدهمین نشست مهدوی با دو موضوع « جدیدترین رویکردهای آخرالزمانی بازی های رایانه ای» و «تغییر پایتخت اسرائیل و پیامدهای آخرالزمانی آن» با سخنرانی مهندس مهدی حق وردی و استاد اسماعیل شفیعی سروستانی برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: از جمله مسائلی که در این نشست علمی به آن پرداخته و پاسخ داده خواهد شد، آنست که؛ بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای فراگیر شده است. اسبابی برای انباشتن اذهان كودكان و نوجوانان از انواع انحراف‌ها و وسیله‌ای برای القاء طرح‌ها و استراتژی‌های صهیونیستی، چگونه بازی‌ها و بازی‌سازان با سوژة آخرالزمان؛  اسلام،  مسلمانان و مهدویت را آماج تیرهای زهرآگین خود ساخته‌اند؟ مصادیق این آثار كدامند؟

 اورشلیم به طور رسمی از سوی ترامپ پایتخت رژیم اشغالگر اعلام شد و دستور انتقال سفارتخانه امریکا به اورشلیم صادر شد.

این تصمیم گامی بزرگ در جهت انتقال پایتخت فراماسونری جهانی به اسرائیل و تدارک مقدمات دولت جهانی یهود است و به عبارتی جرقه ای است که جنگ آرماگدون را دامن می زند.

این تصمیم زنگ مرگ آمریکا را به صدا در می آورد؛ در واقع فراماسونری جهانی به دست ترامپ آمریکا را از منصب مرکزیت مدیریت جهانی خلع کرد و اسرائیل را به جای آن گذارد تا آخرین مرحله از برنامه شیطانی قدرت یهود عملی شود.

لازم به ذکر است، استاد اسماعیل شفیعی سروستانی در نشست یکصدوهفدمین فرهنگ مهدوی به بررسی تحولات وپیامدهای آخرالزمانی بعداز انتخاب بیت المقدس به پایتخت اسرائیل می پردازد.

همچنین موسسه فرهنگی موعودعصر(عج ) با برگزاری نشست فرهنگ مهدوی مورخ پنجشنبه 30آذر ساعت 14 سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی  پذیرای عموم علاقمندان مباحث آخرالزمانی است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha