جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ گردهمایی آموزشی، تخصصی و توجیهی معاونین منابع انسانی و پشتیبانی مدیریت های استانی

حوزه/ نشست آموزشی، تخصصی و توجیهی معاونان منابع انسانی و پشتیبانی و امنای مالی و حسابداری مدیریت‌های استانی حوزه، در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سید مصطفی حسینی‌نژاد، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه، در این گردهمایی، اظهار کرد: در کارگروه‌های حقوقی، توسعه و عمران و منابع انسانی به بررسی مباحث مرتبط پرداخته و تبادل‌نظر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه حسابرسی در راستای انضباط مالی در حال انجام امور مرتبط است، ابراز کرد: بحث بیمه مدارس و کادر، یکی دیگر از کارهایی است که در دست اقدام، ساماندهی و رایزنی است.

حسینی‌نژاد به تدوین آیین‌نامه نیروهای آماده به خدمت اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به این امر، کمیته جذب و انتصابات در منابع انسانی ایجاد شده که البته آیین‌نامه انتصابات در حال تدوین است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه افزود: روش این معاونت، این است که هر واحدی بخواهد نیرو جذب کند، از طریق اتوماسیون برای همه نیروهای مرکز مدیریت فراخوان داده می‌شود تا اگر کسی تمایل به انتقال به واحد یا استان دیگری دارد، اعلام کند

                           

در این گردهمایی که با برگزاری کارگروه‌ها و کمیسیون‌های سه‌گانه همراه بود، زاهد، مدیرکل امور مالی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه، درباره پرداخت حق‌الزحمه استادان، معوقات و دریافت نظرات در این زمینه، گفت: عملیات مالی باید در سیستم «نوسا» انجام شود تا آمار و عملکردها به طور شفاف مشخص شود.

وی افزود: با توجه به اینکه سیستم مالی به صورت متمرکز و کشوری است و تا گزارش عملکرد ارائه نشود، نمی‌توانیم بودجه مصوب را از شورای عالی دریافت کنیم، نقش امنای مالی در ثبت اطلاعات و گزارشات، کلیدی و اساسی است.

                            

                           

                         

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha