جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ابراهیم ملکی

حوزه/ رئیس «جامعه المصطفی» واحد اصفهان بر راه اندازی پایگاه اینترنتی برای اطلاع رسانی اخبار دبیرخانه شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی تأکید کرد.

حجت الاسلام ابراهیم ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با قدردانی از برگزارکنندگان نخستین اجلاس مدیران استانی شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی گفت: مردم، تشنه اسلام ناب هستند و متکفل تبیین و تفسیر اسلام ناب هم حوزه های علمیه هستند، از این رو باید هم افزایی و هماهنگی میان نهادهای حوزوی برای گسترش آموزه های اسلامی بیشتر شود.
حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه دشمنان در دشمنی خود با اسلام متحد هستند و قطار این دشمنی با اسلام ناب، هر روز با سرعت بیشتری در حال حرکت است افزود: در برابر این اقدامات شیطانی، خداوند فکری الهی و قرآنی را به ذهن مدیران حوزوی انداخته است تا دور هم جمع شوند و با هم متحدتر شوند تا بسیاری از مکر و حیله دشمنان را از میان ببرند.
وی در پاسخ یه این سوال که چه راهکارهایی برای دستیابی سریع تر به هماهنگی میان نهادهای عالی حوزوی وجود دارد گفت: فعال کردن دبیرخانه و گزارش خواستن مستمر از شهرستان ها، تشکیل کارگروه های تخصصی، و رصد و ارزیابی این نشست ها می تواند در هر چه نزدیک‌تر شدن نهادهای حوزوی به یکدیگر موثر باشد.
حجت الاسلام ملکی خاطرنشان کرد: این شورا باید در شهرهای مختلف فعال شود و توقعات و انتظارات هم افراطی و تفریطی نباشد، همچنین فعال کردن یک پایگاه اطلاع رسانی برای پوشش اخبار این فعالیت ها امری لازم و ضروری است.
وی در پایان با اشاره به حضور مدیران ارشد نهادهای حوزوی در این اجلاس گفت: امیدوارم این هماهنگی و تعامل هر چه زودتر به لایه های صف و ستاد نیز تزریق شود تا بیش از پیش شاهد خدمات حوزه های علمیه به جامعه باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اسم من هیچکس IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
    0 0
    انگار خبرنگارای حوزه نمیدونه ک سید جز اسمه سادات هست و نمیشه اسمشون رو بدون سید نوشت... یکمی ب این بنده خداها ک میفرستید برا تهیه خبر و نوشتن خبر یاد بدید... با تشکر