جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام باطنی

حوزه/ جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان تأکید کرد: هر کدام از نهادهای حوزوی، بسان یک حلقه از زنجیره عملیات حوزه هستند و با شکل گیری شورای عالی هماهنگی نهادهای حوزوی، شاهد یک تحول در حوزه خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان در گفتگو با خبرگزاری حوزه با قدردانی از برگزارکنندگان نخستین اجلاس مدیران استانی نهادهای عالی حوزوی گفت: خوشحالیم که این اتفاق در سطح کلان کشور هم افتاده و ما هم در همان قدم های اولیه تشکیل شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی با این مجموعه مرتبط شدیم.

وی ادامه داد: ما در اصفهان به ضرورت این هماهنگی رسیده بودیم و از آنجا که بسیاری از گره‌ها با تعاملات بین نهادهای حوزوی گشوده می شود، از یک سال پیش مراکز حوزوی را در قالب تشکلی به نام "شورای هم افزایی" گرد هم آوردیم تا تعاملات و هم افزایی ها در این حوزه بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی با بیان اینکه همه دستگاه های حوزوی آمده اند تا مأموریت های مکتب اهل بیت (علیهم السلام) را به ثمر بنشانند، افزود: در شرایط فعلی که کارهای موازی وجود دارد و سبب صرف هزینه های مادی و انسانی زیاد می شود، تشکیل این شورا گامی در مسیر کاهش هزینه ها و بهره وری بیشتر در نهادهای حوزوی است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر اینکه باید حوزه را در تراز نظام اسلامی قرار دهیم و لازمه تحقق این مهم را تشریک مساعی و یاری رسانی نهادهای مختلف حوزوی دانست و یادآور شد: هر کدام از این نهادها، بسان یک حلقه از زنجیره عملیات حوزه هستند و با شکل گیری شورای عالی هماهنگی نهادهای حوزوی، شاهد یک تحول در حوزه خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی تصریح کرد: برای تاثیرگذار بودن لازم است در کنار هم باشیم و ماموریت های حوزه را با هم پیش ببریم و هیچ دستگاهی خود را از دستگاه های دیگر بی نیاز نداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha