دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رحیمی صادق

حوزه/ مدیر حوزه علمیه تهران گفت: از آنجا که بار اصلی پیشبرد مسائل فرهنگی و مذهبی در استان ها بر عهده مجموعه نهادهای حوزوی است، باید با هماهنگی و هم افزایی بیشتر میان این نهادها، مسیر را برای دستیابی به هدف مشترک هموارتر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی‌صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: وظیفه ای که حوزه های علمیه بر دوش می کشند، میان چند نهاد حوزوی از جمله مرکز مدیریت برادران، مرکز مدیریت خواهران، جامعه المصطفی و مرکز خدمات حوزه تقسیم شده است و طبیعی است اگر این مجموعه نهادها با هم هماهنگ تر باشند و هم افزایی داشته باشند و از امکانات یکدیگر استفاده کنند در رسیدن به آن هدف مشترک موفق تر خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه تهران تصریح کرد: ابتدا باید بدانیم که ما اگر چه در نهادهای جدا خدمت می کنیم، در واقع یک مجموعه هستیم و یک هدف و وظیفه مشترک داریم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق یادآور شد: اگر نهادهای حوزوی در کنار هم باشند، ید واحده خواهند شد، و نقص های یکدیگر را پوشش خواهند داد.

وی در پایان گفت: مجموعه کسانی که در نهادهای حوزوی تلاش می کنند باید بدون هرگونه نگاه جزیره ای، امکانات خود را در راه تحقق هدف مشترک خود به میدان بیاورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha