پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه ۹ دی ایلام

حوزه/ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، با اشاره به نقش مردم در خلق حماسه نهم دی‌ماه، گفت: حماسه ۹ دی تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی، در دفتر امام جمعه ایلام، اظهار کرد: ایران اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب در اوج عزت و اقتدار بوده و الگوی مثال‌زدنی برای کشورهای آزادیخواه جهان است.

وی، افزود: در طول عمر بابرکت نظام مقدس تاکنون حوادث بسیاری روی‌داده که یکی از این رخدادها، قضایا و فتنه پیچیده سال 88 بود که با تدابیر حکیمانه و راهگشای مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در 9 دی، طومار این فتنه به‌طور کامل برچیده شد.

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، بابیان اینکه امروز 8 سال از این رویداد می‌گذارد و باید برنامه‌های باشکوهی در راستای گرامیداشت حماسه 9 دی در سطح استان برگزار شود، یادآور شد: حماسه 9 دی مصداق عینی و تجلی حمایت قاطع ملت از آرمان‌های انقلاب امام راحل و ولایت‌فقیه است.

حجت الاسلام چراغی پور، با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی از ماه‌های گذشته آغاز به کارکرده است، تصریح کرد: این ستاد با تشکیل جلسات متعدد و همفکری دستگاه‌های عضو، آمادگی و تدابیر لازم را برای برگزاری مراسمات باشکوه این حماسه ماندگار انجام داده است.

 وی، تصریح کرد: مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی شنبه نهم دی‌ماه ساعت ۹/۳۰ صبح در سراسر استان برگزار می‌شود و شعار محوری امسال نیز «حماسه نه دی تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» است که سخنران این مراسم سردار محمدرضا شعبی، جانشین دانشگاه امام حسین (ع) است.

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: فعالیت‌های از قبیل جشنواره مردمی «حماسه 9 دی مظهر بصیرت امت» با همکاری فضای مجازی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان، صدا و سیمای مرکز ایلام، سازمان اوقاف و امور خیریه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد 9 دی استان انجام و تاکنون آثار خوبی به جشنواره واصل‌شده است.

 حجت الاسلام رچراغی پور ابراز کرد: همچنین نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه بسیج مساجد ویژه دانشگاه و هیئت‌های مذهبی، به همت سازمان تبلیغات اسلامی، دفاتر نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی و اساتید برگزار شده و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی، به برپایی نمایشگاه آثار هنری و توزیع بسته‌های فرهنگی در مراسم 9 دی امسال اشاره کرد و گفت: مردم استان ایلام در خلق حماسه نهم دی‌ماه در سال 88 داشتیم حضوری گسترده داشتند که به یاد  آن روز، تجمع و راهپیمایی کم‌نظیری در مسجد جامع شهر ایلام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha