جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عمامه گذاری ۱۱ طلبه مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، توسط آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین عمامه گذاری ۱۱ نفر از طلاب مدرسه علمیه الغدیر، با حضور علما، فضلا، روحانیون، طلاب، مسئولان و عموم مردم کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

در این مراسم، جوانان غیور منطقه فاز ۱ پادادشهر، در مدح اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) مدیحه‌سرایی کرده و اشعاری زیبا در وصف مولا امیرالمؤمنین(ع) سرودند.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن خوش‌آمد گویی به عشایر غیور اهوازی، با بیان اینکه مدرسه علمیه الغدیر اهواز، سربازخانه امام زمان(عج) است، اظهارداشت: امروز جمعی از سربازان امام زمان(عج) لباس خدمت به دین را برتن کرده و وارد مرحله‌ای جدید در زندگی‌شان می‌شوند.

وی با بیان اینکه عرصه‌های تبلیغی بسیار زیادی به روی طلاب خوزستانی باز است، گفت: هم‌جواری استان خوزستان با کشور عراق، پهنه‌ای وسیع از فعالیت‌های تبلیغی را پیش روی طلاب عرب‌زبان اهوازی ایجاد کرده که تلاش داریم از این عرصه‌ها، به نحو مطلوب استفاده کنیم.

همچنین آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به سخنی از رسول اکرم(ص) مبنی بر «العَمامَهُ تِیجَانُ الْمَلائِکَه»، خطاب به طلاب، تصریح کرد: عمامه تاج فرشتگان بوده و تا می‌توانید در راستای حفظ شأن و حرمت این لباس مقدس، با تبلیغ زیبای دین، تلاش کنید.

لازم به ذکر است، در این مراسم، حجج الاسلام والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، علی نژاد، مسئول دفتر تبلیغات خوزستان و سایر مسئولان استانی حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha