شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویراجلاسیه اساتید مراکز تخصصی حوزه

حوزه/ چهارمین اجلاسیه اساتید مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزه علمیه قم امشب با سخنرانی مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این اجلاسیه در سالن همایش مدرسه علمیه دارالشفای قم و با موضوع توازن آموزشی، پژوهش و تربیت در نظام علمی تربیتی حوزه و به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دفتر هماهنگی امور مراکز تخصصی مؤسسات آموزش عالی حوزوی برگزار شد.

آیت‌الله غروی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و مدیران و اساتید مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزوی در این اجلاسیه حضور داشتند.

آیت‌الله اعرافی در این اجلاسیه در سخنانی گفت: امروز به فضل الهی چشم‌انداز حوزه در شورای عالی تصویب شده است و 12 نظام جامع که سال‌ها روی آن کار شده بود با یک تمرکزی به نتیجه رسید و همچنین برنامه 5 ساله حوزه تدوین شده است و ده‌ها طرح دیگر نیز در حال پیگیری است.

همچنین حجت الاسلام عباسی مدیر دفتر هماهنگی امور مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزه های علمیه،‌ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) گفت: این همایش به‌منظور تجلیل و اکرام اساتید حوزه و شنیدن نظرات و دغدغه‌های آنان ویژه اساتید سال تحصیلی 96-95 مراکز تخصصی برگزارشده است.

وی گفت: این اجلاسیه بهانه خوبی برای ارتقای وضعیت مراکز تخصصی در ابعاد آموزشی و پژوهشی و تربیتی است و امیدواریم در این راستا گام‌های خوبی بردارد.

در این اجلاسیه حجت الاسلام و المسلمین عابدی مدیر مرکز تخصصی امام خامنه‌ای گزارش کمیته نقش پژوهش در نظام تحصیلی حوزه و رشته‌های تحصیلی، حجت الاسلام و المسلمین حسین خانی مدیر مرکز تخصصی امام خمینی گزارش کمیته نقش تربیت در نظام تحصیلی حوزه و رشته‌های تخصصی، حجت الاسلام و المسلمین غفوریان فر مدیر گروه تبلیغ موسسه آموزش عالی امام رضا(ع) گزارش کمیته به‌سازی فرایندهای آموزش و نقش آن در نظام تحصیلی حوزه و رشته‌های تخصصی، حجت الاسلام حسین ترکاشوند معاون آموزشی مرکز تخصصی امام صادق(ع) مطالبات اساتید در خصوص مسائل مربوط به مراکز و رشته‌های تخصصی و حجت الاسلام و المسلمین مسعود پورسید آقایی مدیر مرکز تخصصی موعود مطالبات اساتید در خصوص مسائل مربوط به مراکز و رشته‌های تخصصی را ارائه کردند.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه در مورد طرح‌ها برنامه‌های این معاونت از دیگر بخش‌های این اجلاسیه بود.

در پایان نیزاساتید برتر مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزوی تجلیل شدند.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha