یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت : هشدارهای مقام معظم رهبری برای تمام ملت؛ به ویژه کسانی که به برکت این نظام به جایگاه اجتماعی رسیده اند به موقع وضروری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه ضمن اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: امروز لازم و ضروری است که همه مسئولین به تمام زوایای فرمایشات امام خامنه ای به دقت گوش و عمل نمایند؛ به ویژه اینکه مردم و مسئولین در این برهه از زمان باید انقلابی عمل کنند.

وی افزود: اگر بصیرت افزایی در جامعه ای مورد توجه قرار نگیرد گروهی از انسان های خود باخته به خاطر مقاصد شوم و شخصی و گروهی خودشان نظام را به دو یا چند قطبی بودن می کشانند.

وی ادامه داد: بصیرت در تمام زمانها جزو ضروریات جامعه اسلامی است .

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی و روز بصیرت خاطرنشان کرد: روز ۹ دی روز بیداری امت و لبیک مردم به منویات رهبری است و در این روز مردم متدین و انقلابی با توجه به نقش دشمنان و نگاه به پیاده نظام آنها در داخل به میدان آمدند و با پیوند مجدد با رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام و ولایت در عمل نشان دادند.

وی افزود: تا قبل از  ۹ دی عمده تهاجمات از سمت عناصری بود که به فرهنگ انقلاب اسلامی وابستگی نداشتند؛ اما در قضیه  ۹دی مردم چون پی بردند خط مشی آنها و ادبیات آنها تغییر کرده است و از ابتدا در اردوگاه انقلاب نیستند، موضوع را درک و مقابله کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: در حماسه ۹ دی مردم به جای اینکه به اشخاص توجه کنند به مشی ها و مکتب و اهداف توجه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو اظهار کرد: حرکت باشکوه مردم در خلق این حماسه نشان داد، علاقمند به نظام بوده و هر کجا لازم باشد حضور پیدا می کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین حرکت مردم در  ۹ دی 88 را نشان دهنده اتحاد و انسجام درونی جامعه دانست و عنوان داشت: این حرکت پیامی بین المللی برای دشمنان داشت، مبنی بر اینکه گرچه ممکن است در داخل مشکلاتی وجود داشته باشد؛ ولی در حمایت از نظام و حکومت متحد هستیم.

وی افزود: علت ماندگاری حماسه  ۹ دی نیز همان اتحاد و هوشیاری مردم است و نشان دادند به مسائل نگاه واقع بینانه و آگاهی لازم را دارند و هرجا که لازم باشد حضور پیدا می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha