پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حماسه نهم دی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: بصیرت و بینش مردم و حرکت پشت سر رهبر انقلاب و نیز وجود پربرکت امام خامنه‌ای باعث شد که نظام از فتنه سال ۸۸ سربلند بیرون بیاید و سقوط نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در سالروز گرامیداشت شهدای 7 دی و حماسه ۹ دی که در اجتماع مردم استان قزوین در مسجد ولایت برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی و روز بصیرت، گفت: افرادی که تحت تاثیر افراد مسئله‌دار قرار گرفته بودند و دیدند که اوباما چگونه از فتنه‌گران جریان ضدانقلاب تقدیر می‌کند، در روز  ۹ دی از آنها ابراز انزجار کردند.

وی افزود: 13 ماه قبل از انتخابات سال 88، یعنی سال 87، چند نفر از سران جریان ملی مذهبی کشور به آمریکا رفتند و در جمع سران اپوزیسیون خارج از کشور به خصوص آمریکایی‌ها برای انتخاباتی که قرار است 13 ماه بعد در ایران برگزار شود، برنامه‌ریزی کردند و از همان زمان زمینه‌سازی جا انداختن شعار تقلب و پافشاری بر ابطال انتخابات صورت گرفت.

امام جمعه شهرستان تاکستان با بیان اینکه کمیته صیانت از آراء 9 ماه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 تشکیل شد، اظهار کرد: جریان ضدانقلاب و اپوزیسیون و برخی در داخل با تشکیل این کمیته در دنیا جار زدند که ما به نظام خود اعتماد نداریم و برای نظام سیاسی و اعتماد عمومی کشور آتش‌ تهیه درست کرده‌اند، و آنها در این زمینه از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 همه نظام سلطه با تمام توانش پای کار آمد و همه رسانه‌های غربی از ماه‌ها قبل از انتخابات و نیز در طول 8 ماه فتنه به ارزش‌ها و سرمایه‌های اجتماعی مردم ایران هجوم بردند و در این مسیر از هیچ کاری دریغ نکردند و با همه ابزارها وارد این عرصه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: بصیرت و بینش مردم و حرکت پشت سر رهبر انقلاب و نیز وجود پربرکت امام خامنه‌ای باعث شد که نظام از فتنه سال 88 سربلند بیرون بیاید و سقوط نکند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در سال ۸۸ برخی نیز فضایی ایجاد کردند که ممکن بود به مردم این امر مشتبه شود که لابد تقلبی صورت گرفته؛ اما وقتی مردم دیدند سناریوهایی ساخته شده که روی فکرشان اثرگذار است، در ۹ دی به میدان آمدند و از نظام و اعتماد عمومی مردم دفاع کردند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: خواص، حلقه ارتباط با رهبری نیستند؛ اعتقادات مردم و باورهای دینی‌شان بزرگراه‌ اتصال به رهبری است و اگر خواص بی‌بصیرت کج رفتند و اگر ماشین، حرکت آنها و خانواده‌هایشان را منحرف کرد، مردم رهبر انقلاب را تنها نگذاشته و پشت سر ایشان حرکت کردند.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان داشت: نهم دی یک روز ماندگار است و این روز بزرگ معجزه الهی بود؛ به همین دلیل باید به بهترین نحو این روز را گرامی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha