پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ تحریک احساسات مردم از طریق پخش شایعه و کشته سازی از دیگر اقدام هایی بود که در فتنه ۸۸ صورت پذیرفت تا اعتماد مردم به نظام کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سرهنگ حجت مددخانی صبح امروز در نشست بصیرتی و گرامیداشت حماسه نهم دی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه گفت: در روز نهم دی ماه سال 88، مردم تهران و سایر استان های کشور در اعتراض به فتنه ایجاد شده پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمده و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند .

وی افزود: تحریک احساسات مردم از طریق پخش شایعه و کشته سازی از دیگر اقدام هایی بود که در فتنه 88 صورت پذیرفت تا اعتماد مردم به نظام کاهش یابد.

وی ادامه داد: دشمن وقتی دید نمی تواند از بیرون به نظام جمهوری اسلامی آسیبی وارد کند، راهبرد تغییر از درون را پیش کشید و طی عملیات نفوذ خود را با نیروهای خودی همرنگ کرد.

سرهنگ مددخانی خاطر نشان کرد:  انتخابات ریاست جمهوری که در آن بخش وسیعی از جامعه درگیر و امکان تضارب آرا در آن فراهم می شود، فرصت مناسبی را برای دشمنان فراهم خواهد کرد تا ناکامی های گذشته خود را در قالب اعتراض های مردمی دنبال کنند و این موضوعی بود که نظام استکبار در فتنه 88 علیه ملت ما به کار بست.

وی اظهار کرد: مدت هاست نظام سلطه برای نفوذ در کشورها از راهبرد جنگ نرم استفاده می کند که هزینه و تلفات کمتری در پی دارد؛ دراین روش آنها با استفاده از فناوری های نوین رسانه ای و جنگ های روانی، پدیده هایی را به عنوان نماد وحدت بخش جامعه هدف است انتخاب و از آن برای تغییر نظام سیاسی حاکم بر آن کشور استفاده می کند.

سرهنگ مددخانی تصریح کرد: فتنه گران قصد داشتند با فتنه خود نظام را از میان ببرند اما مردم در این روز با حضور گسترده خود بساط فتنه و فتنه گری را برچیدند.

وی اظهار کرد: 9 دی نقطه عطفی است در تاریخ انقلاب و یوم اللهی می‌باشد که نمی‌توان تنها آن را یک راهپیمایی قلمداد کرد ،بلکه  این روز یک پیچ تاریخی مهمی بود که فراموش شدنی نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha