جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مجتبی قائد امینی - قزوین

حوزه/ حجت الاسلام قائد امینی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ‌گاه از دشمنی با ایران دست بر نمی‌دارد، گفت: دشمنان امروز از مشکلات موجود جامعه مانند بیکاری، وضعیت اقتصادی و کم‌کاری‌های برخی از مسئولان سوء استفاده کرده و سعی دارند در کشور بحران ایجاد کنند، لذا مردم انقلابی باید مراقب توطئه ها باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، عصر امروز در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: در دوران انقلاب  بین قشرهای مختلف مردم روحیه‌ ایثارگری، شهادت‌طلبی، انس و الفت برقرار بود و به تاسی از اسلام، قرآن‌کریم و بیانات امام خمینی(ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون با بیان این که انقلاب اسلامی نسبت به همه‌ انقلاب‌های دنیا متفاوت بود و در راستای نابودی ظلم و ستم و رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان به وجود آمد، افزود: مردم به برکت خون شهدا، راهنمایی‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ایجاد وحدت و اتحاد توانستند دشمنان را شکست دهند و پیروز میدان باشند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ‌گاه از دشمنی با ایران دست بر نمی‌دارد، افزود: دشمنان امروز از مشکلات موجود جامعه مانند بیکاری، وضعیت اقتصادی و کم‌کاری‌های برخی از مسئولان سوء استفاده کرده و سعی دارند در کشور بحران ایجاد کنند، لذا مردم انقلابی باید مراقب توطئه ها باشند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون با اشاره به تفاوت‌های رژیم شاهنشاهی و انقلاب اسلامی بیان کرد: در زمان رژیم طاغوت، کسی جرات حرف زدن نداشت، ولی امروز مردم به ویژه جوانان آزادانه همه حرف‌هایشان را به مسئولان بیان می‌کنند.

 وی با بیان اینکه در دوران رژیم شاهنشاهی خفقان و ظلم و ستم حاکم بود، تصریح کرد: فضای آن دوران باید برای جوانان تبیین شود، که متاسفانه تاکنون این مهم محقق نشده است.

حجت الاسلام قائد امینی با اشاره به این که دهه‌فجر فرصت خوبی برای متذکر شدن به خودمان است که چه ضعف‌هایی داریم و با توجه به رفع آنها، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بهتر کنیم، اظهار کرد: اشتباهات مسئولان را به پای انقلاب اسلامی نگذارید، زیرا اهداف تشکیل این انقلاب درست بوده و ایراد از ما مسئولان است که نتوانستیم به مردم خدمت شایسته ارائه دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha