جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
توییت تکان دهنده سیاستمدار آلمانی علیه مسلمانان

حوزه/ یک سیاستمدار عضو حزب راست افراطی «آلترناتیو برای آلمان» توییت اسلام ستیزانه تکان دهنده‌ای علیه مسلمانان به اشتراک گذاشت که در پی آن توییتر مجبور به مسدود کردن حساب کاربری وی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، یک سیاستمدار عضو حزب راست افراطی به سبب گذاشتن نظرات نژادپرستانه و اسلام‌ستیزانه در توییتر، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت تا حدی که توییتر مجبور شد حساب کاربری وی را مسدود کرده و توییت مربوطه را حذف کند.

روز گذشته سیاستمدار عضو حزب آلمانی «آلترناتیو برای آلمان» نسبت به انتشار پیام «تبریک سال نو میلادی» به زبان «عربی» توسط پلیس کلن با خشم و عصبانیت توییت‌ اسلام‌ستیزانه و نژادپرستانه‌ای نوشته بود.

بئاتریکس فون استوراخ، یکی از اعضای برجسته این حزب افراطی آلمانی، توییت وحشتناکی علیه مسلمانان نوشته و مردان مسلمان را با واژه‌های ترسناکی توصیف کرده است.

در همین راستا توییتر مجبور شد با توجه به قانون ضدنژادپرستی، تنها به مدت 12 ساعت اکانت این سیاستمدار آلمانی را مسدود کند. از روز دوشنبه این توییت هولناک دیگر قابل مشاهده نبود اما در ادامه یک سیاستمدار دیگر این حزب تصویری از ان را روی صفحه فیس بوکش منتشر کرد. فیس بوک هیچ اقدامی برای برداشتن این تصویر نکرده است.

درحالی که موج وسیع اسلام‌هراسی در اروپا و غرب به راه افتاده است به نظر می‌رسد سیاستمداران کشورهای غربی همراه با رسانه‌های جمعی نقش قابل توجهی در ترویج و دامن زدن به اسلام‌ستیزی و در ادامه به روشن کردن آتش حملات برضد مسلمانان در جوامع غربی ایفاء می‌کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha