جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دختر مسلمان

حوزه/ ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد یک دختر نوجوان در مدرسه‌ای در فلوریدای آمریکا به علت مسلمان بودن مورد ضرب و شتم بی رحمانه همکلاسی هایش قرار گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از pakistantoday، یک دختر نوجوان در مدرسه ای در فلوریدای آمریکا به علت مسلمان بودن مورد ضرب و شتم بی رحمانه همکلاسی هایش قرار گرفته است.

روز گذشته یک دختر دانش آموز 14 ساله مسلمان با نام مانال منشی در دبیرستان وسبت بوکا در فلوریدا مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

شکیل منشی، پدر این دختر این حادثه را اسلام هراسی نامیده و به خبرنگاران گفته که دخترش تنها به سبب دینش مورد حمله قرار گفته است.

وی در این باره گفت: دخترم می خواسته با دانش آموزانی که به خاطر مسلمان بودن به او زورگویی می کنند رودررو شود، اما آن ها به او حمله کرده اند.

ویدئوی منتشر شده توسط این واقعه در شبکه های اجتماعی تاکنون بیش از 100 ها هزار بار مشاهده و هزاران بار به اشتراک گذاشته شده است.

دکتر رابرت آووسا سرپرست منطقه درباره ویدئوی خشن منتشر شده توسط این حادثه گفت: من از واقعه و خشونت انجام شده به وسیله این دانش آموزان مطلع هستم و این خشونت بی رحمانه نگران کننده است.

وی افزود: رهگذران و دیگر دانش آموزانی که به جای کمک به همکلاسی شان ایستاده و از این حادثه ویدئو ضبط کرده اند، باید از خودشان خجالت بکشند. نباید کار جامعه ما به جایی برسد که رهگذران تا این اندازه نسبت به یکدیگر بی تفاوت شوند. ما باید بیشتر از همدیگر انتظار داشته باشم. و من از دانش آموزان بیشتر انتظار داشتم.

لازم به ذکر است شورای روابط اسلامی آمریکایی در فلوریدا پیش از این اعلام کرده بود که این سازمان شکایات مختلفی درباره زورگویی و حوادث اسلام هراسی علیه دانش آموزان مسلمان در مدارس دریافت کرده است.

عمر صالح مدیر شورا در این باره به خبرنگاران گفت: ما با خانواده این دانش آموز تماس برقرار کرده ایم و اطمینان حاصل می کنیم که به طور مناسب به این حادثه رسیدگی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha