جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگاه‌های هنری مبارزه با اسلام‌هراسی در تورنتو برگزار می‌شوند

حوزه/ با هدف درهم شکستن کلیشه‌های ضداسلامی و مبارزه با اسلام‌هراسی، گروهی از مسلمانان در کانادا، کارگاه‌های هنری با موضوع «اسلام‌هراسی» در آغاز سال جدید میلادی برگزار می‌کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، کارگاه‌های هنری با موضوع «به چالش کشیدن اسلام‌هراسی» قرار است در سال جدید میلادی، در دو منطقه پارکی در شهر تورنتوی کانادا آغاز به کار کنند.

هدف از برگزاری این کارگاه‌های هنری درهم  شکستن کلیشه‌های ضداسلامی و مبارزه با اسلام‌هراسی اعلام شده است و قرار است در پارک فلمیندون و تورنکلیف برگزار شوند.

تسنیم دریوالا مدیر اجرایی این پروژه هنری می‌گوید: هدف ما این است که افراد با همدیگر رابطه متقابل برقرار کنند و در فعالیت هنری مشارکت داشته باشند. ما می‌خواهیم مردم با همدیگر روایت زندگی‌شان را شریک شده و کلیشه‌ها را به چالش بکشند. همدیگر را به عنوان انسان و بشری که هستند و فرای کلیشه‌ها و افسانه‌هایی که در رسانه‌ها می‌بینیم بشناسند.

وی در ادامه افزود: من یک زن مسلمان هستم و تجربیات خودم را با اسلام‌هراسی داشته‌ام.

در این دو کارگاه آموزشی نقاشی که 6 جلسه در کتابخانه پارک برگزار می‌شوند، شرکت کنندگان با همدیگر فعالیت خواهند کرد و به صورت دوتایی به گرفتن عکس از همکارشان هنگام گفتگو با یکدیگر اقدام می‌کنند. هر فرد با استفاده از تصاویری که از همکارش گرفته اقدام به کشیدن یک تصویر از وی می‌کند. قرار است تصاویر گرفته شده در نمایشگاهی در اواخر سال 2018 به نمایش گذاشته شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha