جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارت کریسمس حاوی تهدید به  مسجد یورک شایر فرستاده شد

حوزه/ به گفته سازمان مبارزه با حوادث اسلام هراسی «تل ماما» کارت کریسمس تهدید آمیزی به مسجدی در منطقه یورک شایر جنوبی واقع در انگلستان فرستاده شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، سازمان مبارزه با حوادث اسلام هراسی با عنوان «تل ماما» از فرستاده شدن کارت کریسمس تهدید آمیزی به مسجدی در منطقه یورک شایر جنوبی واقع در انگلستان خبر داد.

به گزارش این سازمان، «کارت کریسمس» مذکور به صورت ناشناس به این مسجد فرستاده شده و عبارات از پیش نوشته شده چون «کریسمس خوبی داشته باشید» و «سال نو مبارک» از روی این کارت کریسمس خط زده شده و به جای آن واژه های اهانت آمیزی علیه اسلام و مسلمانان نوشته شده بود.

در ادامه داخل کارت با اهانت به جامعه مسلمانان نوشته شده است: من قصد دارم در اوایل امسال به مسجد حمله کرده و با تیراندازی جمع کثیری از شما مسلمانان را به قتل برسانم. از زمان باقی مانده لذت ببرید!

در این تهدید زنان و کودکان مسلمانان به کشتار وحشیانه تهدید شده و فرد فرستنده کارت خودش را «قاتل مسلمانان» معرفی کرده است.

درحالی که هنوز اطلاعاتی درباره عامل این تهدید در دسترس نیست پلیس یورک شایر اعلام کرده تحقیقاتش را در این زمینه آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha