جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جرایم نفرت محور در ۹ شهر بزرگ آمریکا افزایش داشته اند

حوزه/یک تحقیقات جدید نشان داد در سال ۲۰۱۷ میلادی جرایم نفرت محور در ۹ شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا علیه اقلیت های مذهبی، مسلمانان، یهودیان، سیاهپوستان افزایش داشته اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، یک تحقیقات جدید نشان داد در سال گذشته میلادی،  جرایم نفرت محور در 9 شهر بزرگ در ایالات متحده آمریکا افزایش داشته اند.

داده های اولیه یک تحقیقات که توسط پلیس فراهم شده بودند نشان دادند که در سال 2017، جرایم نفرت محور در شهرهای بزرگ و اصلی ایالات متحده در  سومین سال متوالی افزایش داشته اند و حملات متعددی علیه اقلیت ها از جمله مسلمانان، یهودیان، سیاه پوستان و غیره انجام گرفته است.

نتایج تحقیقات و داده های آماری پلیس جمع آوری شده توسط مرکز مطالعات نفرت و افراط گرایی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در سن برناردو نشان داد که حداقل 1 هزار و 56 جرم نفرت محور در 9 شهر بزرگ آمریکا به وقوع پیوسته اند که این میزان افزایش 18 درصدی نسبت به سال 2016 نشان می دهد.

چندین منطقه بزرگ شهری مانند واشنگتن، فیلادلفیا، سیاتل و فینکس گزارش دادند که جرایم مبتنی بر نفرت، این روند افزایشی قابل توجه را از سال  2015 آغاز کرده اند و در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2016 تشدید شده اند.

در میان 5 شهر بزرگ در آمریکا، بیشترین افزایش جرایم نفرت محور در کوچکترین شهر بوده است، هرچند تعداد حوادث گزارش داده شده از 664 مورد به 719 مورد رسیده که این خودش افزایش 8 درصدی را نشان می دهد. در این میان دو شهر بزرگ آمریکا جرایم نفرت محور کمتری نسبت به سال گذشته نشان دادند. در شهر نیویورک، بزرگترین شهر ایالات متحده 339 جرم نفرت محور گزارش شده که اندکی نسبت به سال گذشته کمتر بوده است. این درحالی است که شیکاگو سومین شهر بزرگ آمریکا 50 مورد حمله نفرت محور تنها در سه چهارم اول سال داشته که کاهش 7 درصدی نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

برایان لوین مدیر مرکز مطالعاتی نفرت و افراط گرایی گفت: چه جرایم کاهش نشان دهند یا افزایش، بسیاری از این شهرها از نظر نفرت در نزدیکی یا بر روی نقطه اوج نفرت چند ساله قرار دارند و اندکی کاهش از وحشتناک بودن این فاجعه نمی کاهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha