چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از نظام و ولایت فقیه و براعت از فتنه انگیزان و آشوب گران خیابانی

حوزه/ مردم غیور اهوازی در راهپیمایی «شکوه وحدت» غیرت دینی خود در حمایت از آرمان ولایت فقیه، نظام و انقلاب اسلامی را نشان داده و ضمن اعلام براعت از فتنه‌گران، خواستار برخورد با هرگونه اقدام هنجارشکن در جامعه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، صدها و هزاران نفر از مردم غیور کلان‌شهر اهواز، هم‌زمان با سایر شهرهای کشور، به خیابان‌های اصلی شهر یعنی همان‌جایی که چندی پیش، مورد هجوم آشوب گران و فتنه انگیزان بود، آمده و شعار «هیهات مناالذله» سر دادند.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی «شکوه وحدت» از میدان مولوی اهواز واقع در منطقه امانیه آغاز و تا خیابان بیست‌وچهار متری و چهار راه آبادان ادامه داشت.

امروز همگان از پیر و جوان گرفته و تا زن، مرد و کودکان خردسال، یک‌صدا فریاد عدالت‌طلبی و حق‌خواهی سر داده و از آرمان کبیر امام خمینی(ره) یعنی ولایت فقیه، حمایت کردند.

بنا بر این گزارش، «نه اختلاس نه ذلت این است ندای ملت»، «فقر و فساد و تبعیض نابود باید گردد»، «فقر و فساد و تبعیض، ای حزب‌الله به پا خیز»، «فتنه‌گر بی‌ریشه اهواز حلب نمی‌شه»، «مرگ بر فتنه‌گر داخلی و خارجی»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل»، برخی از شعارهایی بود که ملت قهرمان و شهید پرور کلان‌شهر اهواز هم‌صدا فریاد می‌زدند.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری و آیت الله شفیعی، و حجج اسلام و المسلمین حیدری و فرحانی، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از پیش قراولان این خیل عظیم مردمی بودند.

در این راهپیمایی عظیم، طلاب و روحانیون اهوازی دوشادوش اقشار مختلف جامعه فریاد براعت از فتنه‌گر سر داده و خواستار رسیدگی هرچه زودتر دولت‌مردان، نسبت به مشکلات اقتصادی شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha