یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ضرورت امیدواری در میان مردم، تاکید کرد: ایجاد کوچکترین ناامیدی و در نتیجه ناکارآمد نشان دادن نظام، در مسیر کمک به دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، در تجمع مردم مشهد با عنوان «اتحاد ملت، بیعت با ولایت» در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام هشتم(ع) که پس از راهپیمائی از میدان شهدا به سمت حرم مطهر برگزار شد، تاکید کرد: امروز اگر کسی برای رشد و پیشرفت این کشور کاری انجام و امید را در میان مردم افزایش دهد، در تقویت و تثبیت انقلاب اسلامی و مبارزه با آمریکا گام برداشته، زیرا ایجاد کوچکترین ناامیدی و در نتیجه ناکارآمد نشان دادن نظام، دانسته یا ندانسته و خواسته یا ناخواسته در مسیر کمک به دشمن است.

وی با بیان اینکه باید دشمن را شناخت و به رصد تحرکات آن پرداخت، ابراز کرد: اگر دشمن شناسی ملت ایران نبود دشمن وارد می شد، زیرا هر لحظه به دنبال سوء استفاده از موقعیت هاست و هر روز به دنبال تسلط بر مردم به بهانه انتخابات، نان و معیشت و... است که البته این آرزو را به گور خواهد برد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تفرقه افکنی های دشمنان و ایجاد جدایی بین نظام و مردم، این امر را به منظور جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور و به حاشیه راندن مشکلات مردم و در نتیجه ایجاد ناامنی و آشوب دانست و گفت: مسئولان و دست اندرکاران کشور باید مسئله مشکلات مردم را در راس و متن کار قرار دهند زیرا امروز تلاش و مجاهدت برای گره گشایی از کار مردم، بهترین راه مبارزه با استکبار است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه با تاکید بر لزوم وحدت و انسجام جامعه و مبارزه عملی با آمریکا در قالب اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، روحیه مبارزه، استقامت و مقاومت را از مؤلفه‌های مهم حفظ قدرت و امنیت ملی کشور دانست و تصریح کرد: دشمن اعتماد مردم به نظام را هدف قرار داده زیرا مهمترین پشتوانه و سرمایه است.

وی با بیان اینکه مردم مؤمن و دلداده به انقلاب، رهبری بصیر و بصیرت آفرین، روحیه ظلم ستیزی، استکبارستیزی و اهل خطر کردن مردم به ویژه جوانان مهمترین مؤلفه‌های قدرت و امنیت ملی کشورمان است، تاکید کرد: پیشرفت، توسعه، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در سایه انسجام، وحدت ملی، امنیت و آرامش جامعه محقق می شود و به همین علت دشمن به دنبال ایجاد آشوب و فتنه گری است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به فتنه و آشوب هفته گذشته، اظهار کرد: مردم ایران مانند فتنه 88 دست دشمن را در این آشوب ها خواندند و با بصیرت و دشمن شناسی خود و با عشق به ولایت و رهبری بساط فتنه را جمع کردند.

وی با بیان اینکه مردم مطالباتی در زمینه رفع مشکلات خود داشته و دارند و آن را از مسیر قانونی پیگیری و دنبال می کنند، ابراز کرد: دشمن می خواست با استفاده از این فرصت، کاری انجام دهد، ولی مردم با بصیرت خود متوجه شدند که شعارها و اقدام های برخی متفاوت و شیوه بدخواهان انقلاب است و به همین علت از آنان جدا شدند و  آشوب و ناامنی با بسیج نیروهای مردمی پایان یافت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی می بایست در بودجه امسال نسبت به رفع محرومیت و افزایش عدالت اجتماعی توجه کنند، خاطر نشان کرد: هر چه مردم مبارزه دستگاه قضا با مفاسد و کارآمدی و تلاش مسئولان را مشاهده کنند، اعتماد بیشتری خواهند داشت.

تولیت آستان قدس رضوی به راهپیمائی امروز مردم مشهد و لزوم شکر این شگفتی در نمایش بصیرت و میثاق با ولایت اشاره و خاطر نشان کرد: به اذعان و اعتراف دوست و دشمن، آنچه امروز و با گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را نسبت به شعارهای انقلاب با وجود دوران جنگ تحمیلی و فراز و فرودهای پیش آمده نگاه داشته، رهبری بصیرت آفرین است. 

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha