پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
درس اخلاق آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان با تاکید بر این که طلاب باید خود را وقف خدمت به دین الهی کنند، گفت: علمای ربانی که با سختی و مشقت فراوان از دین الهی پاسداری کردند در روز قیامت برای ما حجت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان، ظهر امروز در جمع طلاب با اشاره به این که انسان باید برای رسیدن به مقصد با هدف حرکت کند، گفت: ممکن است فردی در یک رشته درسی و یا بخشی از زندگی ده سال عمر خود را بگذارد و نتیجه ای نگیرد از این رو باید همه با هدف در زندگی حرکت کنند و اگر نتوانند در آن رشته فعالیت کنند باید مسیر زندگی خود را تغییر دهند.

وی با اشاره به این که هدف اصلی طلاب و حوزه های علمیه تفقه در دین و علم آموزی و در نهایت ابلاغ دین الهی است، افزود: فقها و علما نگهبانان دین الهی به شمار می روند، کسی که در راه نگهبانی از  دین الهی قدم گذاشته است، نباید در برابر سختی ها سر فرود آورد.

مدیر حوزه علمیه همدان با تاکید بر این که طلاب باید خود را وقف خدمت به دین الهی کنند، ابراز داشت: علمای ربانی که با سختی و مشقت فراوان از دین الهی پاسداری کردند، در روز قیامت برای ما حجت هستند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: علم با پشتکار و زحمت به دست می آید و یکی از مشکلات محصلان اعم از طلاب و دانشجویان این است که در راه علم آموزی کم کاری می کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان تاکید کرد: طلبگی ادامه راه انبیاء و اولیای الهی است و نباید کسی فکر کند که از طریق حوزه می تواند به جایگاهی برسد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha