دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماز جماعت

حوزه/دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه بهمن ماه گردهمایی ائمه جماعات مدارس شهرستان طبس برگزار می‌شود، گفت: در مدارس خراسان جنوبی روزانه ۵۰۰ نماز جماعات توسط روحانیون و مابقی توسط همکاران فرهنگی اقامه می‌شود.

حجت الاسلام حسین کمیلی در گفت وگو با خبرنگار حوزه در بیرجند، اظهار داشت: گردهمایی ائمه جماعات مدارس شهرستان طبس و دوره توانمندسازی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان طبس برگزار می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی افزود:40 نفر از مربیان مهدهای کودک شهرستان قاین و40 نفر از مربیان مهدهای کودک شهرستان بیرجند با شیوه‌های معرفی و انتقال اموزش نماز به خردسالان آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: قرار است در این دوره آموزشی شیوه‌های دعوت کودکان به نماز، آداب و اسرار نماز ویژه مربیان و شیوه بیان احکام توسط معلم به نونهالان و خردسالان بیان شود.

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: ارتقاء سلامت معنوی کودکان با تأکید بر نماز، تدوین محتوای آموزشی، معرفی شیوه‌های نوین انتقال زیبایی‌های نماز به خردسالان و ارتقاء مشارکت خانواده‌ها در درونی کردن ارزش‌های دینی به ویژه نماز برای خردسالان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی است.

حجت الاسلام کمیلی با بیان اینکه مدرسین این دوره‌های آموزشی حجت‌الاسلام سجادی‌نیا از اساتید مرکز تخصصی نماز مشهد و موسی بهدانی، کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی خواهند بود، افزود: دوره‌های آموزشی با همکاری اداره بهزیستی و ستاد اقامه نماز استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون 50 نشست در رابطه با نماز در مدارس استان برگزار شده است، اظهار داشت: ۵۰ نشست دیگر نیز تا پایان سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha