جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبادیدیدار بااعضای سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: در سال ۸۸ هشت ماه طول کشید تا مردم راه خود را از فتنه گران جدا کنند و بصیرت از دست رفته خود را بازیابند ولی در اتفاقات اخیر، کمتر از هشت روز مردم فتنه را جمع کردند و واقعه‌ای بالاتر از نه دی را رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در جمع بانوان بسیجی بیرجند که به مناسبت سالروز کشف حجاب توسط رضاشاه گردهم آمده بودند، گفت: در نظام حکیمانه خلقت جایگاه هر مخلوقی مشخص است و عدالت به معنای آن است که هر چیز در جای خود قرار بگیرد و به رشد و کمال شایسته خود برسد.

وی با اشاره به اهمیت رشد و کمال در نظام آفرینش الهی گفت: خداوند متعال در جهت سیر الی‌الله و سفر به سوی کمال هر آنچه که نیاز بشر بوده به وی عطا کرده و به انسان عقل، علم، فطرت و پیامبر داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان داشت: خداوند پیامبران را فرستاد تا در مقام علم، یعلمهم باشند و در مقام تربیت، یزکیهم باشند و در مقام نمونه، اسوه و الگو باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه ما نسبت به تمامی این نعمتهای الهی کوتاهی کرده ایم و باید استغفار کنیم گفت: کم‌کاری‌های ما در طول تاریخ موجب شده تا به جای پیامبران، مستکبرین حکومت کنند و به جای تزکیه، آلودگی‌های مختلف برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره به اطاعت مردم از حاکمان مستکبر در طول تاریخ گفت: به دلیل اینکه ما از آن‌ها اطاعت کردیم و به دلیل اینکه آن‌ها پایگاه‌های علمی ما را ویران کردند ما مقصریم و چه بسیار تخریبی که کردند و زبان و قلم از بیان آن قاصر است.

امام جمعه بیرجند، یکی از شاخص‌ترین و مهمترین آسیب‌های دشمن را آسیب به فرهنگ زنان و خانواده عنوان کرد و افزود: هنوز آثار این آسیب را در جامعه می‌توان دید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه عناصر بیگانه از منع حجاب به عنوان یک نوع آزادی تعبیر می‌کنند گفت: در اجرای این آزادی چه خون‌هایی که ریخته شد و اهانت‌هایی که به زن وارد شد و چه بسیار زن‌هایی که از سال 1314 تا 1320 از خانه بیرون نیامدند تا شرف چادر حفظ شود.

وی بیان داشت: در گذشته تمام کارهای خانه‌ را زن‌ها انجام می دادند و پرورش دهنده نسل آینده بودند، ولی دشمن این فعالیت‌ها را یک نوع عقب‌ماندگی مطرح کرد و زنان را به خیابان ها کشاند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: زنان در این جامعه پر از فتنه باید رسالت خود را به خوبی انجام دهند و راهشان را با بصیرت انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی  با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار داشت:  در سال 88 هشت ماه طول کشید تا مردم راه خود را از فتنه گران جدا کنند و بصیرت از دست رفته خود را بازیابند ولی در اتفاقات اخیر، کمتر از هشت روز مردم فتنه را جمع کردند و واقعه‌ای بالاتر از نه دی را رقم زدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمعیت میلیونی مردم در راهپیمایی‌ها، اهل ایمان را امیدوار کرد و دشمن را میخ‌کوب کرد و مسوولین باید بیشتر به دنبال حل مشکلات مردم باشند خود را با مردم همراه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha