جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبادیدیدار بااعضای سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اقتصادی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند، اقتصاد به معنای شکم سیر کردن نیست، بلکه منظور معظم له این است که کشور به استقلال اقتصادی برسد، چرا که شکست و پیروزی اسلام در مقابل کفر را مسائل اقتصادی رقم می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با رئیس و اعضای سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه عده ای از مطرح کردن کار و اشتغال تنها به کسب درآمد و مادیات آن توجه دارند، گفت: حقیقت اشتغال، صرفا کسب روزی و درآمد نیست.

وی افزود: همه انسان ها حتی ثروتمندان، بیکاری را نوعی آفت می دانند و هر انسانی نیاز به کار و شغل را نه تنها برای کسب درآمد، بلکه برای آرامش روح و روان خود حس می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، انسان بیکار را پوچ و بی فایده دانست و گفت: در رهنمودهای دینی هیچ تأکیدی به تکراری بودن زندگی نشده است، و لذا انسان متفکر و با ایمان نیز هیچ جای زندگی اش تکراری نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انسان مومن با کاری که انجام می دهد و اهداف مقدسی که دارد در واقع در حال عبودیت است، افزود: کار کردن مصداق بارز عبادت است و هر انسانی باید برای کسب روزی حلال و کار و تلاش، همت کند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: انسان در هر لحظه ای که به وظیفه اش عمل کند، در واقع عبادت کرده است و نیازهای انسان اعم از جسمانی، سیاسی، اجتماعی و روانی نیز در کار کردن وجود دارد و به آن ها پاسخ داده می شود.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: اقتصادی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند، اقتصاد به معنای شکم سیر کردن نیست، بلکه منظور معظم له این است که کشور به استقلال اقتصادی برسد، چرا که شکست و پیروزی اسلام در مقابل کفر را مسائل اقتصادی رقم می زند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در ادامه با بیان اینکه بسیج سازندگی تشکیلات بسیار مقدسی دارد، گفت: این تشکیلات چون با انگیزه های ایمانی گره می خورد، مقدس است.

وی گفت: دشمن همواره تلاش کرده است که جمهوری اسلامی ایران به هدف خود نرسد، اما خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در مقابل دشمن ایستاده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha