جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغات

رئیس گروه برنامه ریزی اداره کل تبلغات اسلامی استان لرستان گفت: مدارس صدرا پیشرو در تامین منابع انسانی حوزه های علمیه هستند، به طوری که اکثریت دانش آموزان این مدارس جذب تحصیل در حوزه می شوند.

محمود خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه در حال حاضر 5 دبیرستان علوم و معارف اسلامی (صدرا) دخترانه و پسرانه در استان لرستان فعالیت دارند افزود: این دبیرستانها در شهرستانهای خرم آباد، بروجرد، دلفان، کوهدشت و پلدختر به دانش آَموزان معارف اسلامی را آموزش می دهند .

وی با اشاره به اینکه افزایش کیفیت تحصیل در مدارس صدرا در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است افزود: در این مدارس برای بحث تربیت دینی و مشاوره ای بین دانش آموزان تمهیدات لازم اندیشیده شده است .

 رئیس کار گروه برنامه ریزی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان و مسئول دبیرستان های علوم و معارف اسلامی(صدرا) از حضور مشاوران روحانی در مدارس علوم و معارف اسلامی (صدرا) خبر داد و خاطر نشان کرد:در این مدارس مبلغان با استقرار در مراکز مشاوره مدارس علاوه بر انجام برنامه های دینی مذهبی به دانش آموزان، مشاوره های فرهنگی و اجتماعی نیز ارائه خواهند کرد.

خرم آبادی با بیان اینکه باید از ظرفیت اعتقادی و علمی این مدارس برای ورود به حوزه های علمیه به خوبی استفاده شود، گفت:باید نسبت به فعالیت های این مدارس در حوزه ها و بخش های مختلف تصمیمات ویژه و هدفمندی صورت گیرد .

وی در پایان با تاکید بر اینکه مدارس علوم و معارف اسلامی در حوزه های آموزشی و تربیتی می توانند سرآمد باشند، افزود: مدارس صدرا پیشرو در تامین منابع انسانی حوزه های علمیه هستند، به طوری که اکثریت دانش آموزان این مدارس جذب تحصیل در حوزه می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha