پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مزدوران آل سعود

حوزه/ نیروهای امنیتی آل سعود با در دست داشتن سلاح و پشتیبانی زره پوش ها و خودروهای نظامی به محله الجمیمة حمله ور شده و به منازل خاندان نمر از جمله منزل حاج عبدالله النمر یورش بردند و تمام جوانان و مردان خانواده را بازداشت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حمله به مردم بی دفاع قطیف و احساء مدت ها است که به سیاست ثابت و مستمر آل سعود تبدیل شده که به صورت روزانه ادامه دارد به گونه ای که شیعیان این مناطق هیچ روزی را بدون سرکوب و خشونت نیروهای امنیتی پشت سر نمی‌گذارند و شاید بتوان گفت که حمله بی دلیل به خانه های مردم و بازداشت آنها برجسته ترین سلاح رژیم برای سرکوب و آزار مردم این مناطق تبدیل شده است.

اما به تازگی و در فاصله دو روز نیروهای امنیتی بار دیگر به صورت متفرقه به عوامیه حمله ور شده و این بار خانواده شیخ شهید نمر را به عنوان هدف خود برگزیده اند.

در این راستا نیروهای امنیتی با در دست داشتن سلاح و پشتیبانی زره پوش ها و خودروهای نظامی به محله الجمیمة حمله ور شده و به منازل خاندان نمر از جمله منزل حاج عبدالله النمر یورش بردند و به ترساندن اهالی پرداختند و تمام جوانان و مردان خانواده را بازداشت کردند.

این در حالی است که نیروهای ویژه امنیتی روز چهار شنبه گذشته به منزل حاج عبدالله حمله ور شده و فرزندان او و برادرش و دو فرزند برادرش را به همراه تمام جوانان موجود در منزل بازداشت کردند و علاوه بر این تمام لوازم خانه را تخریب کردند و از ترساندن زنان و کودکان نیز کوتاهی نکردند و هیچ توضیحی نیز برای این حملات و حشیانه و تکرار آن در طول دو روز ارائه نکردند و تا کنون نیز کسی از وضعیت جوانان بازداشت شده اطلاعی ندارد.

از سوی دیگر منبع عربستانی اعلام کرند که نیروهای ویژه امنیتی به مزارع منطقه الجبل در شرق عوامیه نیز حمله ور شده اند، اما کسی از دلیل این حملات آنها اطلاعی ندارد.

نیروهای امنیتی آل سعود در آغاز هفته گذشته نیز به عوامیه و محله العوینه حمله ور شدند و به منزل دایی شهید سلمان الفرج و برادر زندانی اش یورش بردند و دو نفر از جوانان منزل را بازداشت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha