جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمله به قطیف

حوزه/ نیروهای سعودی، عصر روز گذشته بار دیگر به بهانه دستگیری افراد تحت تعقیب سرویس‌های امنیتی به شهر شیعه نشین قطیف در شرق این کشور، حمله کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از اذاعة النور نیروهای سعودی، عصر روز گذشته بار دیگر به بهانه دستگیری افراد تحت تعقیب سرویس‌های امنیتی به شهر شیعه نشین قطیف در شرق این کشور، حمله کردند.

نیروهای امنیتی عربستان، به سوی منازل مسکونی در محله «الشویکة» در قطیف تیراندازی کردند و شاهدان عینی از شنیده شدن صدای چندین انفجار در این محله و محاصره این محله و محله «الکویکب» با چندین خودروی نظامی و زرهی خبر دادند.

همچنین شمار زیادی خودروی زرهی و گشتی امنیتی به همراه خودروهای امدادرسان در این عملیات که در واقع محاصره نظامی "الشویکة" و "الکویکب" بود، مشارکت داشتند و پیش از اتمام عملیات و خروج از این دو محله، خسارات مالی زیادی به ساختمان‌های این دو محله وارد کردند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی همچنین از کشته شدن و دستگیری برخی از ساکنان این دو منطقه خبر دادند، که هنوز تایید نشده است، اما برخی منابع محلی اعلام کردند که فعالانی که تحت تعقیب بودند، با امنیت تمام از محاصره نظامیان سعودی فراری داده شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha