پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی - امام جمعه قائمشهر

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به این که امروز حدود پنج سال از عمر این دولت می گذرد، گفت: زیر سؤال بردن گذشته که فایده ندارد، باید برای رفع مشکلات الان فکری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان و فعالان فرهنگی شهرستان قائمشهر به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی تلاش کردند تا کشورمان را با بحران مواجه کنند که با هوشیاری مردم خنثی شد.

وی با اشاره به این که دشمنان ایران هم پیمان شدند تا برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند، گفت: این قضایا سازمان دهی شده بود و در شکل گیری آن، یک مثلث نقش آفرینی کردند که رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رأس دوم مثلث فتنه اخیر دولت های پولدار خلیج فارس بودند، خاطرنشان کرد: رأس سوم این توطئه نیز پادوها، همان سازمان های آدم کش منافقین، داعشی ها و سلطنت طلب ها که همیشه در خدمت استکبار عمل می کنند، بودند.

وی با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب نسبت به حوادث اخیر کشور بسیار امیدوار بودند، گفت: اما بصیرت و هوشیاری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بساط فتنه گری آنها را در کشور جمع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم قم تشکر و قدردانی ویژه ای از ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی کردند، افزود: این قدردانی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت نشان از جایگاه و ارزش کار مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این حضور مردم در خنثی سازی توطئه دشمن بسیار شکننده بود، گفت: سناریوی جدید دشمن در حوادث اخیر کشور به شدت شکست خورد وآنها رسوا شدند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که راه برون رفت از فتنه در سایه ایمان و تقوا است، افزود: حوادث اخیر فتنه سنگینی برای ملت بود، اما خدای رحمان به ملت مؤمن و با اخلاص عنایت و کمک کرد تا از این توطئه بیرون بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که توطئه آمریکایی ها در حوادث اخیر کاملاً مشهود بود، خاطرنشان کرد: اما هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران مانع از تحقق توطئه دشمنان علیه این ملت شد.

امام جمعه قائمشهر در ادامه با اشاره به این که ناکامی توطئه های آمریکا به خاطر ایمان و اتحاد و هشیاری ملت است، افزود: وقتی ملت مؤمن باشد خدا هم کمک می کند، ملت بخواهد هشیار باشد خدا کمک می کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به این که امروز حدود پنج سال از عمر این دولت می گذرد، افزود: زیر سؤال بردن گذشته  که فایده ندارد،  باید برای رفع مشکلات الان فکری کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که گرانی مشکل رنج آور مردم در مسائل اخیر بوده و از این گونه مسائل خسته شده اند، گفت: مسئولان نباید برای این که کم کاری ها را از سر خود رفع کنند آدرس غلط می دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولان محترم کشور اگر بد عمل می کنند، نباید نقاط ضعف را به گردن دیگران بیاندازند، خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات و دغدغه های عمومی از همه ظرفیت های موجود استفاده کنند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که نباید دغدغه ها و خواسته های به حق مردم در حوادث اخیر فراموش شود، بیان داشت: مردم از مسئولان دولت و مجلس انتظار دارند برای تحقق این مطالبات به حق بیشتر تلاش کنند تا معضلات معیشتی در کشور رفع شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha