پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: از مهمترین این اهداف می توان به پر کردن خلأ پرورشی مدارس علمیه، بکارگیری مشاوران تربیتی و آموزش آنها برای آینده جامعه و نیز نظارت بر کلاس های اخلاق اشاره کرد.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از رشته هایی که در سال جاری در مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج همواره مورد توجه مدیر و دیگر اساتید بوده است، موضوع تهذیب طلاب است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: طلاب در کنار فراگیری روش های پژوهشی که امری مهم و واجب برای آنهاست، امور تهذیبی را نیز به تدریج فرا خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج همواره بر روی مقوله تهذیب به صورت جدی تکیه داشته و دارد، افزود: طلاب این مدرسه علاقه بسیاری به آموزش و فراگیری دروس تهذیبی و اخلاق دارند؛ ما هم با علم به این مهم، طلاب را در این راه یاری می کنیم.

حجت الاسلام کاوه به اهداف مهم و کلیدی در فراگیری اصول اخلاقی و تهذیبی توسط طلاب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج اشاره کرد و گفت: از مهمترین این اهداف می توان به پر کردن خلأ پرورشی مدارس علمیه، بکارگیری مشاوران تربیتی و آموزش آنها برای آینده جامعه و نیز نظارت بر کلاس های اخلاق اشاره کرد.

وی حمایت های مدیر مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج را ستودنی دانست و اظهار داشت: انصافا اگر حمایت های حجت الاسلام حسین دیانی، مدیر مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج نبود، هرگز معاونت تهذیب به این جایگاه نمی رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha