جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار شمس الدین و شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نقش خانواده‌ها در ترویج فرهنگ نماز بسیار مؤثر است، گفت: گسترش نماز آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان، اظهار داشت: اگر نماز انسان مورد قبول حق واقع شود، مابقی اعمال انسان قبول است و اگر نماز انسان قبول نشود، مابقی اعمال انسان هم مورد قبول حق واقع نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بازگو کردن برکات نماز جزو ضروریاتی است که در اجلاسیه استانی حوزه نماز باید مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: روحانیت و مبلغان دینی باید جامعه را از مضرات نخواندن نماز هم نیز آگاه کنند.

وی با بیان اینکه نقش خانواده‌ها در ترویج فرهنگ نماز بسیار مؤثر است، افزود: اگر فرهنگ  نماز در جامه رواج یابد دیگر کمتر کسی جرأت کارهای منکر در جامعه را دارد.

آیت‌الله شاهچراغی با حمایت از برگزاری اجلاسیه استانی حوزه نماز با هدف تجلیل از فعالین این حوزه از سوی ستاد اقامه نماز استان سمنان در آینده‌ای نزدیک، خاطرنشان کرد: یکی از نهادهای بسیار تأثیرگذار در امر نماز، ستاد اقامه نماز است که در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت آن در این زمینه بوده‌ایم.

وی گفت: در حال حاضر توجه و تقدیر از خادمان و فعالان نماز یکی از برنامه‌های بسیار پسندیده‌ای است که همه‌ساله در اجلاسیه های استانی انجام می‌شود و لذا می‌تواند باعث تشویق و ترغیب دیگران به امر نماز شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان، نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اقامه نماز در سال جاری، به صحبت پیرامون برگزاری اجلاسیه استانی پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha