سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام سید ابوالفضل راسخی - سمنان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه شأن مدیران در انقلاب اسلامی تنها خدمتگزاری به مردم است، گفت: بسیج ادارات وظیفه اصلاح نوع خدمات‌رسانی به مردم را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل راسخی، ظهر امروز در حاشیه بازدید و سرکشی از حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سمنان، با اشاره به روایت امیرالمؤمنین امام علی (ع) که از قول پیامبر اکرم (ص) فرمودند که «کسی که می‌خواهد به بهشت برود٬ بهشت پیچیده شده در یک سری سختی‌ها و مشکلات است و جهنم نیز پیچیده شده در شهوات دنیوی است»، اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود انسان در برخی از زمان‌ها باید صبر و استقامت را پیشه خود سازد مصداق همین حدیث شریف است و منظور از شهوات نیز کلیه لذت‌ها و تمایلات دنیوی انسان نظیر حب جاه و مقام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه رسالت و وظیفه مهم و محوری همه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: یک اداره وقتی معنای واقعی خود را پیدا می‌کند که بتواند به مردم خدمات‌رسانی درست کند و در این راه یکی از جاهایی که می‌تواند در جهت رفع اشکالات موجود در ادارات نقش‌آفرینی کند و مؤثر باشد نقش بسیج است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف بسیج ادارات اصلاح نوع خدمات‌رسانی به مردم است، افزود: البته این وظیفه سنگینی است و بسیج اگر بتواند نوع خدمت‌رسانی به مردم را اصلاح کند ٬ خود بزرگ‌ترین خدمت است.

حجت‌الاسلام راسخی با بیان اینکه اصلاح نوع خدمات به این معنا نیست که تمامی ادارات ما خوب خدمت‌رسانی نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: بلکه در راه خدمت‌رسانی به مردم همه ارگان‌ها و اداره‌ها باید یک صدا و همدل باشند تا کل کشور و جامعه ما به وضع مطلوب و ایده آل خود برسد.

وی با بیان اینکه رمز بقای انقلاب اسلامی ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است، افزود: این دو دلیل اساسی دارد و اول اینکه ارتباط بسیج با عالم الهی و معنوی و دوم اینکه بسیج از دل همین مردم تشکیل‌شده است و بسیج مردم را از خود می‌داند و مال مردم بوده و مردم نیز بسیج و سپاه را از خود می‌دانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha