جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبادی کمیته مساجد دهه فجر

حوزه/ امام جمعه بیرجند با بیان اینکه برنامه ها باید به گونه ای باشد که بسیاری از ابهاماتی که برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان پیش آمده است، شفاف شود افزود: شناخت درست دوست و دشمن بر مبنای سلطه طلبی، استکبار، اعتقادات مردم بر اسلام و ارزشهای دینی شان مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه هایی که در خصوص دهه فجر تدارک دیده شده، برنامه های خوبی است و امیدواریم اقدامات معناداری باشند.

وی افزود: دهه مبارک فجر جایگاه مناسب و خوبی دارد و از سویی ایام الله دهه فجر امسال مقارن با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: حوادثی پیش آمده که ممکن است برای مردم سوال انگیز باشد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه برنامه ها باید به گونه ای باشد که بسیاری از ابهاماتی که برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان پیش آمده است، شفاف شود افزود: شناخت درست دوست و دشمن بر مبنای سلطه طلبی، استکبار، اعتقادات مردم بر اسلام و ارزشهای دینی شان مشخص شود.

وی ادامه داد: از نظر شاخصه های تبیین موضوعات، باید به گونه ای باشد که در پایان هر جلسه مخاطب تشنه جلسه آینده شود و از نظر شیوه و نحوه کار، کیفیت تعیین کننده موضوعات کاملا احساس شود.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: در برنامه های تدارک دیده شده دهه فجر گمشده های خود را پیدا کنید و می توان در این فرصت ۱۰ روزه بسیاری از ابهامات موضوعات شفاف و شوق انگیز باشد و منشأ آن در 22 بهمن مشهود باشد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه طرح و برنامه های امسال باید به صورت ویژه در نظر باشد خاطرنشان کرد: احیای حیات طیبه مساجد در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به گونه ای باشد که از نظر آگاهی دهی و آگاهی پذیزی آنها که می خواهند در مسجد بیایند، متمایز باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha