دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه جشن‌های دهه فجر مردم محور برگزار شود، گفت: فعالیت فرهنگی بهترین راه انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل‌های جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت الهی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهای پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین‌دار ایران است که در سرمای زمستان بهاری پرشور آفریدند و ظلم و ستم و را از کشور بیرون راندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: یکی از بهترین راه‌های انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بهره‌گیری از برنامه‌های فرهنگی است و تمامی دستگاه‌ها و ادارات باید در راستای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه فجر توجه داشته باشند.

وی با اشاره به هجمه‌های بیگانگان علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: تمام مردم و مسئولین در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان ایستادگی خواهند کرد و اجازه توطئه افکنی به بیگانگان را در امور داخلی کشور نخواهند داد.

حجت‌الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردمی است که با توکل به خدا توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را درهم‌شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به‌عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

وی افزود: ملت ایران با ایمان، اتحاد و روحیه ایثار و فداکاری که نشأت گرفته از حرکت امام خمینی (ره) و ارزش‌های اسلامی بود به پیروزی رسیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمن در فضای مجازی هم خیلی فعال ظاهرشده و با ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان و رواج ناامیدی تلاش می‌کند تا جشن‌های انقلاب  را تحت تأثیر تبلیغات منفی قرار دهد.

وی تصریح کرد: جشن‌های دهه فجر باید به‌عنوان یک ظرفیت مورداستفاده قرار گیرد و همه منادی وحدت باشیم و بدانیم دیگر گروه‌گرایی جواب نمی‌دهد و لازم است نزاع‌های سیاسی را کنار بگذاریم و با وحدت، استراتژی دشمن را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام نعمت الهی افزود: ۷۰ عنوان برنامه در کمیته قرآنی پیش‌بینی‌شده و ۲۸۵ مبلغ در این ایام به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند که ۴۰ نفر آن‌ها از قم و ۶۰ نفر از مبلغان هم خانم هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha