دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مسئول نمایندگی مرکز خدمات پردیسان

حوزه/ حجت الاسلام بخشایش گفت: کارگاه‌های آموزشی بهداشت و سلامت با آغاز دهه مبارک فجر توسط پنج گروه از کارشناسان به صورت همزمان در پنج مجتمع مسکونی طلاب در شهرک پردیسان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حقایق بخشایش در نشست مشترک مرکز خدمات و مدیران مجتمع‌های مسکونی طلاب شهرک پردیسان با اشاره به تاریخچه تشکیل نمایندگی مرکز خدمات پردیسان گفت: ابتدا این نمایندگی به‌صورت یک باجه راه‌اندازی شد ولی امروز فعالیت‌های بسیار خوب و گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف از جمعه فرهنگی انجام می‌دهد.
وی بیان کرد: هر اندازه حضور خانواده‌ها در برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات گسترده باشد این مرکز با انگیزه بیشتری نسبت به برگزاری این دوره‌ها اقدام و برنامه‌ریزی می‌کند و شما می‌توانید بهترین رابط برای معرفی برنامه‌های مرکز خدمات به طلاب و روحانیون و خانواده‌ها در این شهرک باشید.
مسئول نمایندگی مرکز خدمات پردیسان به برنامه‌های حفظ قرآن ویژه بزرگ‌سالان بالای 14 سال اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها زیر نظر مجموعه بیت الاحزان برگزار می‌شود و در مدت یک سال گذشته عده‌ای از شرکت‌کنندگان توانسته‌اند تا 10 جزء قرآن را نیز حفظ کنند
وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های زبان خارجی انگلیسی، عربی و پرتغالی و همچنین کلاس‌های سبک زندگی با مدرک جهاد دانشگاهی از دیگر دوره‌های برگزار شده در این نمایندگی است.
حجت الاسلام  بخشایش گفت: کلاس‌های خیاطی، نقاشی روی سفال، نقطه کوبی، مینیاتور، پرورش گل و گیاه آپارتمانی، سفره‌آرایی، ربان دوزی، پته‌دوزی، نمد دوزی و چرم‌دوزی ازجمله دوره‌های فنی و حرفه‌ای هستند که در نمایندگی پردیسان برگزار می‌شوند.
وی ابراز داشت: برگزاری کارگاه‌های مشاوره ویژه خانواده‌ها و فرزندان طلاب، کلاس‌های آموزش ریاضی مخصوص فرزندان طلاب در کلیه مقاطع تحصیلی، و تربیت مربی قرآن و دوره مهدویت، دیگر دوره‌های فرهنگی این نمایندگی هستند و متقاضیان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به واحد فرهنگی نمایندگی پردیسان توضیحات کاملی را در مورد این دوره‌ها کسب کنند.
مسئول نمایندگی پردیسان گفت: ما برای معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات به خانواده‌های طلاب و روحانیون ساکن در پردیسان، نیازمند همکاری شما هستیم و امیدواریم با اطلاع‌رسانی‌ای که از طریق شما صورت می‌گیرد خانواده‌ها به‌صورت گسترده‌تر از این برنامه‌ها استفاده کنند.
وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی بهداشت و سلامت همزمان با آغاز دهه فجر در پردیسان خبر داد و افزود: این کارگاه‌ها توسط پنج گروه به‌صورت همزمان در پنج مجتمع مسکونی برگزار می‌شود و امیدواریم تا پایان سال، برگزاری کارگاه‌ها در تمامی مجتمع‌های مسکونی طلاب پردیسان به پایان برسد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha