یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: انقلاب اسلامی ایران مظلوم است چراکه دشمنان با تبلیغات وسیع تلاش می‌کنند از عظمت این انقلاب بکاهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی صبح امروز در جمع معاونان و مدیران مرکز خدمات ضمن تسلیت آغاز ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) بر ائمه(ع) حجت بوده‌اند.

وی بیان کرد: خداوند لطف بسیاری بر ما داشته‌ که چنین شخصیت‌هایی مانند حضرت زهرا(س) به ما مسلمانان و بالأخص شیعیان ارزانی داشته‌اند و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: نیاز داریم در گرفتاری‌ها توسلاتمان به حضرت زهرا(س) افزایش یابد و باید بدانیم که این توسلات می‌تواند گره‌گشا باشد.

وی به آغاز دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران مظلوم است چراکه دشمنان با تبلیغات وسیع تلاش می‌کنند از عظمت این انقلاب بکاهند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید «وَ اذْکُرُوا نِعْمَهَ اللّه‏ عَلَیْکُمْ، یاد کنید نعمت خدا را که به شما عنایت فرموده» گفت: ما وظیفه داریم قدر این نعمت الهی را بدانیم و عظمت و ارزش آن را یاد کنیم و نباید غفلت کرده و منفعل شویم.

 

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha