پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام توسلی نژاد

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان قزوین از سفر دو روزه حجت الاسلام والمسلمین ربانی به استان قزوین در هفته جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام محمد توسلی نژاد، صبح امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین با اشاره به توطئه دشمنان علیه روحانیت، گفت:  دشمنان تلاش می کنند تا بین مردم و روحانیت جدایی بیندازند، اما ملت با بصیرت و هوشیاری همواره پشتیبان ولایت و روحانیت هستند و این ترفند را خنثی می کنند.

وی با اشاره به این که نظام اسلامی بر اساس مردم سالاری بنا شده و تداوم آن مدیون روحانیت است که باید قدردان آن باشیم، افزود: امروز روحانیت به عنوان شاگردان مکتب امام زمان(عج)  در صیانت از آرمان های امام راحل  تلاش می کند ضمن حضور در صحنه های مختلف در آگاه سازی مردم نقش موثری ایفا کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور توانسته با تکیه بر آموزه های اسلامی در خدمت به روحانیت گام های موثری بردارد و با همکاری خوب ائمه جمعه استان و مدیران مدارس، خدمات مناسبی را به طلاب ارائه می کند..

حجت الاسلام توسلی نژاد تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این چند سال اخیر خدمات قابل قبولی به خانواده روحانیت انجام داده که امیدواریم این برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی به سفر دو روزه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به استان و اعزام نمایندگانی به شهرستان ها اشاره کرد و بیان داشت: در روز سه شنبه نمایندگانی از مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به استان سفر خواهند کرد.

حجت الاسلام توسلی نژاد خاطرنشان کرد:در روز چهارشنبه حضور رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در مزار شهدا و قبور مطهر علمای این شهر، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، دیدار با مدیران دستگاهای اجرایی استان، دیدار با مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین، دیدار با طلاب و روحانیون از برنامه های دو سفر حجت الاسلام والمسلمین ربانی به استان قزوین می باشد.

وی اظهارکرد: مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور همچنین از مدارس علمیه قزوین نیز بازدید به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha