جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فوتسال

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین از برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه مبارکه فجر بین طلاب مدارس علمیه قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  علاءالدین صفی خانی در جلسه صبح امروز مدیران و معاونین مدارس علمیه  قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه  مبارکه فجر، به برگزای  مسابقات ورزشی بین طلاب و اساتید مدارس علمیه اشاره کرد و گفت: برای حفظ سلامتی و ایجاد نشاط و شادابی در طلاب، مسابقه فوتسال بین مدارس علمیه استان برای دومین بار  برگزار خواهد شد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین افزود: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت عمومی کردن ورزش و توسعه ورزش همگانی در جامعه و با هدف ارتقاء سطح نشاط، سلامتی و اعتماد به نفس طلاب، معاونت امور طلاب حوزه علمیه استان قزوین با  همیاری مدیریرت مدارس علمیه در ایام الله دهه مبارکه فجر با شرکت ده تیم برگزار خواهدشد.

 وی ادامه داد: برگزاری مسابقات در رشته های تیمی فوتسال و والیبال و رشته های انفرادی تیراندازی، شنا، تنیس روی میز و دارت قطعی شده و نسبت به برگزاری مسابقات در رشته های رزمی تاکنون تصمیم نهایی گرفته نشده است و این مسئله در صورت قطعی شدن ازطریق سایت پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه قزوین  به اطلاع طلاب خواهد رسید.

حجت الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: طلاب برادر علاقه مند به شرکت در این مسابقات جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می بایست به  معاونت تهذیب مدارس خود مراجعه وثبت نام نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha