جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر تربیت مشاوران دینی خانم در حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: تربیت بانوان عامل و دانشمند در بخش‌های مختلف علوم انسانی و دینی می‌تواند به توسعه علم کمک بسزایی کرده و این مهم یکی از عوامل تقویت سبک زندگی اسلامی در خانواده‌های امروز جامعه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در آیین افتتاح نخستین مرکز مشاوره حوزوی استان خوزستان، اظهار داشت: مرکز مشاوره، یکی از مراکز مورد نیاز حوزه علمیه خوزستان بود که امروز با تلاش روحانیون انقلابی(عج)، در اهواز افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با ابراز خرسندی از وجود نیروهای توانمند انقلابی در حوزه علمیه استان، گفت: خوشحالیم که نیروهایی مدیر و مدبر در رأس کارهای بزرگ و اثرگذار خوزستان وجود دارد.

امام جمعه اهواز، مشورت را یکی از کارهای بسیار پسندیده دانست و افزود: انسان با مشورت‌های خوب می‌تواند به سعادت دنیا و آخرت دست یابد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، خواستار تربیت مشاوران دینی خانم در حوزه‌های علمیه خواهران شد و تصریح کرد: همان‌طور که در حوزه برادران دوره‌های تربیت مشاور برگزار می‌شود، در حوزه‌های علمیه خواهران نیز، باید این دوره‌ها اجرا تا إن‌شاءالله استان خوزستان در این زمینه به خودکفایی رسد.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان با تأکید بر استفاده از ظرفیت بانوان در امر ارائه آموزش‌های صحیح سبک زندگی اسلامی، گفت: قطعاً تربیت بانوان عامل و دانشمند در بخش‌های مختلف علوم انسانی و دینی می‌تواند به توسعه علم در حوزه‌های علمیه خواهران کمک بسزایی کرده و این مهم خود یکی از عوامل تقویت سبک زندگی اسلامی در خانواده‌های امروز جامعه می‌باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha