جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا و سیما

حوزه/ جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما، ضمن حضور در شهر مقدس قم و بازدید از جامعه المصطفی با آیت الله اعرافی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، دکتر شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا و سیما در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، با بیان این که مسئلت اصلی دانشگاه صدا و سیما، رساندن پیام و حقایق قرآنی و انقلاب اسلامی به مخاطبان داخلی و بین المللی است، خاطرنشان کرد: دانش آموختگان جامعه المصطفی برکات فراوان دینی و اسلامی را در اقصی نقاط عالم رقم زده اند.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های دانشگاه صدا و سیما خاطرنشان کرد: دانشگاه صدا و سیما با برنامه ریزی های صورت گرفته، حرکت جدیدی را در حوزه های آموزشی، پژوهش، فرهنگی و برطرف سازی نیازهای ضروری عرصه رسانه، هدف گذاری شده است.

رئیس دانشگاه صدا و سیما با بیان این که به همت و همیاری دوستان و اساتید به دنبال ارتقاء دانش ها و گسترش فعالیت ها هستیم، خاطرنشان کرد: دانشگاه صدا و سیما به عنوان مرکز تربیت نیروهای انسانی در حوزه فرهنگ و رسانه در راستای پاسخ به نیازهای سازمان صدا و سیما کارشناسان خبره ای را تربیت نموده است.

دکتر شهاب اسفندیاری در پایان طراحی دوره های تکمیلی معرفتی و مهارتی را یکی از رویکردهای دانشگاه صدا و سیما برشمرد و اذعان داشت: حوزه اسلامی رسانه و برگزاری کارگاه های دانشی  به منظور بهره گیری از اساتید نخبه از بارزترین اهداف دانشگاه صدا و سیما به شمار می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha