جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌‌الاسلام شهرستانی

حوزه/ نمایندة آ‌یت‌الله‌العظمی سیستانی گفت: امروزه، تشیع در مرحله حساسی قرار دارد و در اوج قدرت است، امروز، پیروان حضرت علی(ع) در شرق و غرب عالم پراکنده‌اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی در دیدار دانش‌آموختگان جامعه‌المصطفی اظهارداشت: امروزه، تشیع در مرحله حساسی قرار دارد و در اوج قدرت است. امروز، پیروان حضرت علی(ع) در شرق و غرب عالم پراکنده‌اند.

نماینده آ‌یت‌الله‌العظمی سیستانی افزود: در مقایسه با قدیم، امروزه، مجالس عزاداری ائمه(علیهم‌السلام) در جهان رواج دارد. متأسفانه، کسانی هستند که به بهانه دفاع از مکتب، کارهایی انجام می دهند که به تشیع ضربه می‌زند. باید طوری برخورد کنیم که رفتار ما، تبلیغ عملی معارف اسلامی باشد.

وی ادامه داد:. تأثیر رسانه‌ها انکارناپذیر است، باید بتوانیم در جامعه فرهنگ‌سازی نماییم. باید بدانیم با پدیده‌هایی مانند ماهواره، چگونه برخورد کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ شهرستانی برنامه‌ریزی در این باره را مهم دانست و تصریح کرد: باید به گونه‌ای باشیم بتوانیم در برابر این جریانات بایستیم. دشمن می‌کوشد بین ما تفرقه بیندازد، ولی ما نباید بگذاریم به اهدافش دست یابد، دانش‌آموختگان المصطفی می توانند رسالت عظیمی در کشورشان ایفا نمایند

وی افزود: برای موفقیت در این مسیر، لازم است خلوص داشته باشید. ارتباط داشتن با خدا، موفقیت افزون خواهد شد.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم‌الهی، رئیس هشتمین گردهمایی دانش‌آموختگان المصطفی، گزارشی از فعالیت ها را ارائه داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha