پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهرستانی

حوزه/ اتحاد و همدلی مدیران و مسولان شهری قم بسیار مهم است؛ تجربه ثابت کرده با اختلاف هیچ ملتی به پیشرفت نرسیده و نخواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در قم امروز در دیدار شهردار جدید قم به روایتی از حضرت علی(ع) که فرموده خدای متعال برشما منت گذاشته است تا به مردم خدمت کنید،اشار کردو گفت: این بیان حضرت نشان دهنده اهمیت جایگاه شهر قم در میان سایر شهرها و لزوم خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه در قم مراکز متعددی  برای تصمیم گیری وجود دارد و هر کدام از تصمیمات می تواند برای آبادانی  قم تأثیر گذار باشد، افزود: مدیرموفق کسی است که بتواند با مدیریت درست خود این شهر بزرگ و عالم خیز را که شهر کریمه اهل بیت(س) می باشد با تصمیمات درست و به موقع، به جایگاه اصلی خود برساند و از این لحاظ انتظارات از یک مدیر در این شهر زیاد است.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی خاطر نشان ساخت: اتحاد و همدلی مدیران و مسولان شهری قم بسیار مهم است؛ تجربه ثابت کرده با اختلاف هیچ ملتی به پیشرفت نرسیده و نخواهد رسید.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در قم اظهارداشت: اگر مدیران به این سطح از هوشیاری برسند که تنها باید به جامعه و مردم خدمت کرد، قطعا این شهربه جایگاه عظیم خود خواهد رسید و این  امر تنها با همفکری ، اتحاد و دوری از هر گونه تنش و اختلافی میسر می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha