شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سبطین سبزواری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید سبطین سبزواری با اشاره به تبلیغات سوء علیه گروهها، احزاب و شخصیت های مذهبی فعال در عرصه سیاست گفت: برخی در پاکستان نمی‌خواهند علما و احزاب دینی وارد میدان سیاست شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید سبطین سبزواری رئیس نهضت اسلامی پاکستان در ایالت پنجاب با اشاره به تبلیغات سوء علیه گروهها، احزاب و شخصیت های مذهبی فعال در عرصه سیاست گفت: برخی در پاکستان نمی خواهند علما و احزاب دینی وارد میدان سیاست شوند.

وی با بیان این که نهضت اسلامی در انتخابات آینده پاکستان وارد میدان خواهد شد گفت: در لیست نامزدهای ما علما، وکلا، شخصیت ها و فعالان سیاسی وجود دارند که با تایید سرپرست نهضت اسلامی پاکستان حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سبطین سبزواری با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و زعامت ولی فقیه و نقش علما در اداره جامعه گفت: ایران اسلامی بهترین نمونه برای مشارکت شخصیت های دینی و علما در سیاست و اداره جامعه است و در رأس آن رهبری و بصیرت مثال زدنی حضرت آیت الله خامنه ای است که تمام نقشه های سرویس های اطلاعاتی دشمن را بی اثر می‌کند.

وی در ادامه هجمه علیه علما و گروههای مذهبی فعال در عرصه سیاست را با غرض و هدف به حاشیه راندن آنها دانست و گفت: متاسفانه در سیاست پاکستان هر کسی دروغ بیشتری بگوید، منافقت کند و فساد مالی و اداری داشته باشد شخصیت بزرگ سیاسی می شود و حضور او در معادلات سیاسی مانعی ندارد؛ اما علماء دین اگر وارد میدان شوند تبلیغات علیه آنها شروع می شود، به نظر بنده هدف اینها حذف مذهب و گروههای مذهبی از صحنه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha