پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صاحبزادہ زاهد محمود قاسمی

حوزه/ صاحبزاده زاهد محمود قاسمی رئیس شورای علمای پاکستان گفت: به علت دور شدن جامعه از تعلیمات اسلامی، جریان های افراطی ها و تروریسم قدرت می‌گیرند و از این رو علما وظیفه دارند از منبر و محراب تعلیمات اسلامی صحیح را بیان کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزار حوزه، صاحبزادہ زاهد محمود قاسمی رئیس شورای علمای پاکستان حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در شهر فاتا پاکستان را به شدت محکوم کرد و گفت:حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا حمله به استقلال پاکستان است و دولت باید جواب کوبنده به امریکا بدهد.

او گفت: به علت دور شدن از تعلیمات اسلامی افراطی ها و تروریسم قدرت می یابند و از این رو  علما وظیفه دارند از منبر و محراب تعلیمات اسلامی صحیح را بیان کنند.

وی افزود: اقدامات ترویستی و ایجاد نا امنی در پاکستان نتیجه دخالت کشورهای خارجی در این کشور است و مردم پاکستان علیه ترویسم متحد هستند و ارتش ما صلاحیت دفاع از کشورمان را دارد.

وی در ادامه گفت: شورای علمای پاکستان 1 تا 10 فوریه را دهه همبستگی کشمیر نامگذاری کرده است و ما در این مدت در سراسر کشور در مورد مردم مظلوم و بی دفاع کشمیر سمینارها،کنفرانس ها و راهپیمایی برگزار خواهیم کرد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha