جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولید ملی

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: بی شک تقویت تولید ملی و رفع موانع در این خصوص منجر به حل و یا کاهش معضل بیکاری در کشور می شود.

حجت الاسلام غلامرضا سرآبادانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این که مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیدند نشان می دهد که ما متاسفانه در زمینه تولید و بحث اشتغالزایی دچار مشکلات جدی هستیم.

وی با اشاره به این که اقتصاد درونزا و کاهش وابستگی به عامل بیرونی ، لازمه حل مشکلات اقتصادی موجود است، افزود: گرچه در طول سال جاری و البته سال های قبل ، اقداماتی از سوی مسئولان و دولتمردان در این راستا صورت گرفته اما هنوز نیازمند کار جدی و مستمر هستیم تا تولید ملی تقویت شده و به این وسیله شاهد کاهش محسوس آمار بیکاری در کشور باشیم.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین با تاکید بر این که بدون حمایت و تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی نمی توان انتظار داشت که مشکل بیکاری در کشور مرتفع شود، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین و اصلی ترین مصادیق خدمت رسانی دولت به مردم این است که ضمن توجه به حل مشکل بیکاری، حداقل های معیشتی را برای همه مردم فراهم کند و به این وسیله جلوی بروز و ظهور بسیاری از آسیب های اجتماعی که متاثر از فقر و بیکاری است را بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha