پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشگاه آزاد برلین آلمان

حوزه/ گروه تاریخ و مطالعات فرهنگیِ آسیای شرقی و خاورمیانه در دانشگاه آزاد برلین، نیاز به یک دانشجوی علاقمند در زمینه دستیاری در پروژه مدیریت و دیجیتال‌سازی نسخ عربی دارند.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، گروه تاریخ و مطالعات فرهنگیِ آسیای شرقی و خاورمیانه در دانشگاه آزاد برلین، نیاز به یک دانشجوی علاقمند در زمینه دستیاری در پروژه مدیریت و دیجیتال‌سازی نسخ عربی دارند.

به گزارش رایزنی فرهنگی ایران در آلمان ، کار این دانشجوی دستیار، همکاری در رونویسی و دیجیتال‌سازی نسخه‌های خطی عربی، طراحی وب سایت و پشتیبانی از کار پروژه است. کار برای این پروژه تا سال 2021 طول می‌کشد و دانشجوی پذیرفته شده باید 41 ساعت در ماه را به کار در این پروژه اختصاص دهد.

براساس فراخوان دانشگاه آزاد برلین، متقاضی این فرصت شغلی باید، 4 ترم را به مطالعات عربی یا مطالعات اسلامی پرداخته باشد، دانش بسیار خوبی از زبان کلاسیک عربی و دستور زبان داشته باشد، همچنین تجربه کار با دست‌نوشته‌های عربی برای کار در این پروژه لازم است. علاوه بر این، دانش بسیار خوب زبان انگلیسی، دانش پایه در سنت‌شناسی عربی، دانش پایه در دیجیتالی کردن متون، تجربه در طراحی و راه‌اندازی وب سایت‌ها، علاقه به تحقیق و کار دسته‌جمعی از دیگر پیش‌نیازهای کار در این پروژه است.

علاقمندان باید نامه درخواست خود را به همراه مدارکی که نشان‌دهنده شایستگی آنان برای حضور در این پروژه است را تا تاریخ 31 ژانویه 2018، به صورت پی‌دی‌اف و از طریق ایمیل یا پست به آدرس دانشگاه ارسال کنند. با این درخواست، متقاضیان در پروسه گزینش قرار می‌گیرند و اطلاعات آنها بررسی می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha