پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر مدرسه علمیه تاکستان

حوزه/ حجت الاسلام علی‌بخشی گفت: طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تلاش خود را مضاعف کرده‌اند و امروز شاهد شور و نشاط بین طلاب هستید اما استمرار این شور و نشاط به حمایت جدی از سوی مسئولان نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی‌بخشی در مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر در مدرسه علمیه مصطفی خمینی تاکستان گفت: این مدرسه به دست آیت الله موسوی شارلی، عالم پرآوازه استان قزوین که قیام مردم این منطقه در زمان انقلاب با محوریت این عالم ربانی انجام می‌شد، راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان در سال 59 تأسیس شده است و الحمدلله تا به امروز توانسته است در منطقه نقش آفرینی داشته باشد.

حجت الاسلام علی بخشی با بیان اینکه مدرسه علمیه تاکستان در یک منطقه خاص واقع شده است که نیازمند به حمایت‌های ویژه است گفت: طلاب مظلوم تاکستان به کمترین‌ها ساخته‌اند و با امکانات کم به این جایگاه رسیده‌اند اما حوادث اخیر باعث شد که آشیانه این عزیزان به آتش کشیده شود.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مرکز خدمات از مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی پس از اغتشاشات اخیر افزود: سه روز پس از این حادثه نمایندگانی از مرکز خدمات وارد این مدرسه شدند و پس از بازگشت آنها حمایت‌های خوبی صورت گرفته است که لازم است از مسئولان مرکز خدمات برای این حمایت‌ها قدردانی کنم.

حجت الاسلام علی بخشی گفت: مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قزوین نیز از فردای روز حادثه حضور مستمری در این مدرسه آسیب دیده داشتند که این حضور بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: دو روز بعد از این جریان به  همت اساتید پرتلاش و طلاب بزرگوار کلاس‌های درس در حجره‌های سوخته مدرسه برقرار شد و آنها اجازه ندادند این اتفاق بهانه‌ای در دست دشمن باشد و تصور کنند که حوزه را تعطیل کرده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان گفت: طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تلاش خود را مضاعف کرده‌اند و امروز شاهد شور و نشاط بین طلاب هستید اما استمرار این شور و نشاط به حمایت جدی از سوی مسئولان نیاز دارد.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha