جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار نماینده رئیس مرکز خدمات با طلاب تاکستان و ‌آوج

حوزه/ حجت الاسلام ستوده با حضور در مدارس علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شهرستان آوج با طلاب و اساتید این مدارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ستوده در راستای نوزدهمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات به نمایندگی از رئیس این مرکز با حضور در شهرستان‌های تاکستان و آوج با طلاب و اساتید مدارس علمیه این شهرستان‌ها دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه امروز با طلاب و اساتید مدرسه علمیه ایمانیه تاکستان و امیرالمؤمنین علیه‌السلام دیدار کرد.

وی در این دیدارها ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ایام فاطمیه و گرامیداشت آغاز دهه فجر، یکی از اهداف سفرهای استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات را اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات عنوان کرد و افزود که تا آخرین نفس در کنار طلاب بوده و هستیم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

حجت الاسلام ستوده گفت: مرکز خدمات به دستور مقام معظم رهبری در سال 1370 با هدف کاهش مشکلات طلاب و روحانیون برای پرداختن به امور طلبگی تأسیس شد و امروز تمامی طلاب و روحانیون غیر شاغل در سراسر کشور و خانواده‌هایشان را تحت پوشش خود دارد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان البرز با بیان اینکه طلب علم طلب رحمت است گفت : مرکز خدمات با سرلوحه قرار دادن هدفمندی ارائه خدمات در جهت تقویت بنیه علمی و اخلاقی حوزه علمیه است و طلاب باید بکوشند تا با تلاش و جدیت در علم‌آموزی و اخلاق ورزی پاسخگوی جامعه کنونی باشند.

وی در ادامه ضمن توضیح درباره عملکرد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به سؤالات و ابهامات برخی از طلاب پاسخ دادند.

در پایان نیز حجت الاسلام ستوده از طلاب ممتاز این مدارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha