پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بسیار ساده لوحانه است که اختلاف ایران و غرب را فقط در مسئله هسته ای بدانیم، چرا که اختلاف غرب با ایران اختلاف عقیده، ایدئولوژی و مکتب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلا علی معبودی، امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین مدارس علمیه خواهران استان قزوین، با تبریک ایام خجسته دهه فجر، به نقش ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی و رهنمودهای ولی فقیه هر روز پیشرفته تر می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: دشمن، منافع خود را در تعارض با نظام اسلامی می بیند، لذا هر روز به دنبال بهانه ای برای منزوی کردن جمهوری اسلامی در دنیاست، اما به لطف الهی پیروزی نهایی نصیب این ملت صبور و مقاوم می شود و دشمنان خوار و ذلیل خواهند شد.

وی افزود:  امروز غرب نمی تواند ایران با اسلام ناب و پیشرفته را تحمل کند، به همین دلیل اسلام هراسی و ایران هراسی را در دنیا دنبال می کند و اسلام تقلبی را در قالب تکفیری ها و وهابی ها بوجود آورده است.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: بسیار ساده لوحانه است که اختلاف ایران و غرب را فقط در مسئله هسته ای بدانیم، چرا که اختلاف غرب با ایران اختلاف عقیده، ایدئولوژی و مکتب است.

وی به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ نظامی علیه ایران راه به جایی نبر و به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورد، لذا باید جوانان را در برابر این نبرد دشمن بیمه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در ادامه با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب، بیان داشت: انقلاب اسلامی آن طور که از کلام امام و فرمایشات مقام معظم رهبری برداشت می کنیم، به طور جدی مدیون حرکت و حمایت جامعه زنان بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha