جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم حبیب وند

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان این که آنچه در هشت سال دفاع مقدس جوانان را به این ایثار بزرگ کشاند، دفاع از ارزش ها بود، گفت: ارزش ها یا برگرفته از دین یک ملت است و یا از فرهنگ و آداب و رسوم و این دفاع هیچ وقت پایان ندارد و امروز شکل دیگری پیدا کرده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم زهرا حبیب وند، در نشست سیاسی و بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک گفت: دفاع مقدس فقط هشت سال نبود. مبارزه و جهاد دو جنبه دارد یکی جنبه دفاع از ارزش ها و دیگری دفاع از سرزمین، در هشت سال دفاع مقدس، هر دو جنبه دفاع وجود داشت و جوانان این سرزمین با نثار جان خود این هشت سال از هر دو حیث دفاع کردند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان این که آنچه در هشت سال دفاع مقدس جوانان را به این ایثار بزرگ کشاند، دفاع از ارزش ها بود، افزود: ارزش ها یا برگرفته از دین یک ملت است و یا از فرهنگ و آداب و رسوم و این دفاع هیچ وقت پایان ندارد و امروز شکل دیگری پیدا کرده است .

وی در ادامه با اشاره به این که یکپارچگی و فداکاری مردم و قیام عمومی حوزه علمیه نقش اساسی در شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی و واژگونی نظام 2 هزار 500 ساله داشت، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب، قطب جدیدی در دنیا در مقابل غرب و شرق به وجود آمد.

وی به مسئله فتنه 88 اشاره کرد و بیان داشت: فتنه 88 نتیجه طراحی طولانی مدت سرویس‌های جاسوسی خارجی بود و افرادی هم در داخل پازل دشمن را آگاهانه یا ناآگاهانه تکمیل کردند.

حبیب وند در پایان سخنان خود با اشاره به پیامدهای فتنه 88 در داخل و خارج تصریح کرد: افزایش فشار‌ها و تهدید‌ها علیه ایران، افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته‌ای و افزایش امیدواری دشمن به براندازی نظام از پیامدهای فتنه 88 بود و این اتفاقات باعث شد تا موقعیت ایران که از نظر دشمنان در عرصه بین‌المللی بسیار بالا بود، تا حدودی افت کند.

وی به اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: این فتنه بسیار پیچیدهتر بود، زیرا دشمن با تجربه قبلی از فتنه 88 با ابزارهای جدیدی به جنگ با انقلاب آمده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha